goedemorgen iedereen, ten eerste iedereen de allerbeste wensen voor 2008! ik ben nu ruim 8 wkn en de misselijkheid is helemaal over, gelukkig dat wel maar ben toch nog steeds ongerust of alles nu wel goed gaat ik blijf het vreemd vinden dat dat zomaar ineens weg kan zijn, ik had gedacht dat dat geleidelijk zou gaan maar nee zo vd ene op de andere dag was de misselijkheid over, ik weet wel dat ik blij moet zijn omdat het weg is maar toch is er nu een hele erge onzekerheid , gaat het wel goed daarbinnen?, het enige wat ik nu nog voel is een soort spierpijn in de buik het lijkt alsof ik flinke buikspieroefeningen gedaan heb wat niet zo is natuurlijk, wat kan dat zijn, zijn dat de banden vd baarmoeder?of wat is dat? ik zal blij zijn als ik naar de vk kan, wat gebeurt er allemaal zo tijden s een intakegesprek, krijg je dan een echo gaan ze naar het hartje luisteren?
Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ken er meer hoor waar de misselijkheid op de 1 en andere dag verdwenen was. Zij was ook heel onzeker toen maar heeft nu wel een lieve zoon. Ik geloof dat het bij elke vk anders is hoor. Bij ons doen ze bij een intake wel een echo als je het wilt. Als je je spierpijnachtige gevoel zelf niet vertrouw kan je ook altijd de vk bellen voor vragen he. Ze vinden het ook helemaal niet erg als je belt.
dat gevoel word bandenpijn genoemd. je baarmoeder is in feite een spier die nu in een korte tijd moet gaan oprekken en geeft nu weerstand. dat is het vervelende gevoel wat je nu hebt. mocht je het niet vertrouwens moet je echt de VK bellen. liever een keer teveel dan te weinig!
Het gevoel dat je omschrijft had ik ook aan het begin van mijn zwangerschap. Alles is goed gekomen hoor! Pim