Mijn smaak varieert hier nu heel erg, maar mandarijnen, aromat (vooral over mijn patat), bugles met die kruidencreme (man met koksmutsje), roggebrood met een beetje boter en plakje jonge kaas, sultana natural, en koekjesssssss met chocolade! Geen touw aan vast te knoppen hahaha
Hmmm, even denken.... Nee ik heb niet echt iets specifieks wat ik eet... Ik heb twee weken lang een bitterkoekjesbavaroisverslaving gehad, maar besefte me wel dat 500 kalorieen per dag per toetje misschien iets te veel van het goede is Daar ben ik dus radicaal mee gestopt. Nu eet ik gewoon weer een schaaltje halfvolle yoghurt met een beetje limonade. Je kon me echt wakker maken voor die bitterkoekjesbavarois. Vanaf het begin van m'n zwangerschap had ik al een hele voorstelling bij de Mac. Nou, mijn man werd er een beetje gek van, dus we gingen erheen. Ik heb voor zo'n megaburger (big tasty?) gekozen, en ben in de auto terug zo misselijk geweest dat die Mac me gestolen kan worden de rest van de zwangerschap. Verder vind ik een schaaltje brintapap als ontbijt erg lekker, met een beetje appelstroop erin ipv suiker. Normaal ben ik helemaal geen pap-eter. Snoepen is altijd al een beetje mijn probleem geweest, maar ik merkte twee weken terug dat na een snoepkick mijn kleine helemaal hyper werd. Ik had sterk het idee dat dat ermee te maken had. Daar ben ik dus ook radicaal mee gestopt en durf bijna geen liga meer te eten (bij wijze van spreken). Qua avondeten geen gekke dingen, ik lust alleen opeens geen spruitjes meer Normaal lust ik alle soorten groenten, maar nu dus niet meer.
RASPATAT mmmmmmmmmmmmmmmhh! Dit vind ik nu zoooo lekker! En ik wil alleen nog maar uiteten bij ons WOKrestaurant in de buurt!
@lientje... heb weleens hier op de pagina gelezen dat er ook nepfiletamerican is... Ik heb alleen geen idee waar je het kan halen.. Weet niet meer wie dat zei... maar de sap van de augurkpot? Getverdemme! Dan kun je net zo goed een fles azijn aan je mond zetten.. brrr.. Waar ik nog meer trek in heb is, broodje pindakaas, wit broodje boterhamworst, hmmm... Enne had gister die snoepjes gehaald, dummy's.. haha echt lekker!
Hoi, Ik drink ineens een pak melk per dag leeg. En ben erge fan van grillworst (liefst met spare-rib kruiden) en krentebollen met kaas.mmmmmmmmmmm Krijg nu alweer trek. Ohja en van die pIm's koekjes met sinaasappelvulling en chocola er op.
Ik eet helemaal niet anders dan anders. Ik eet waarin ik trek heb net als altijd. In het begin trouwens weinig gegeten want ik was alleen maar misselijk nu ben ik net de 4 maanden gepasseerd en is alles weer normaal. Grappig om te lezen dat sommige vrouwen ineens onweerstaanbare trek hebben ik iets. Groetjes Bubbles
Zuivel! En dan vooral melk en optimel. Ik word elke ochtend wakker omdat ik zo'n zin heb in een glas optimel. Drink dan direct maar 2 glazen. En bij het eten en 's avonds een paar glazen melk, heeerlijk! Dronk nooit melk Enne, in het begin had ik alleen maar trek in hartig, vet en zout en nu helemaal niet meer, kan ik chocola niet meer weerstaan. Eet elke dag (teveel) chocola
nou ik heb nu dus echt trek in de mac! kom er normaal bijna nooit, maar is dat niet echt slecht? fast food tijdens je zwangerschap? liefs rebbel
Ik houdt t bij de ( zelf gemaakte ) kippensoep, Mac en van die kippenpootjes die je altijd door het hele winkelcentrum heen ruikt, of op de markt... mmm Ook gebruik ik nu ontzettend veel zout!
Heb ook een tijdje zoveel mandarijnen gevreten. Kwam ik bij de turkse groentenboer (die verkoopt heeerlijke mandarijntjes) met weer een paar kilo en hij zo.... 'Ooooooh, iesj jij hebt twee zak mandarijns! ' Jah!
Momenteel: Tosti's ham-kaas (als er geen ham is neem ik gewoon salami ofzo ) Cup a soup met noodles-en dan effe laten staan zodat de noodles lekker dik worden! Uitsmijters! Cola ( het drinken wisselt ook elke paar weken) En natuurlijk....MANDARIJNEN!
Hier ook mandarijnen! Appelmoes gaat er de laatste weken ook wel in. Echt overal moet appelmoes bij, anders smaakt m'n eten niet... :S Groetjes Minke
Lientje, net zei iemand dat er nep-filetamerican is. Je hebt inderdaad vegetarische filet. Weet niet of ze dat bedoelde, maar je zou het us kunnen proberen. Verder ben ik nog veel te misselijk om een eetverslaving te hebben. Heb wel ooit heel veel zin in iets, maar als ik dan op weg ga om het te halen, staat het me binnen een paar tellen alweer tegen. BAAL xxx
tis bij mij niet echt het eten.Eet alles wel,als het maar goed pittig is! Heb wel een verslaving voor cassis ranja!Luste ik eerder nooit,en nu!Heb overal een blik staan(op me werk,thuis,bij me ouders,me schoonouders haha)
Wat ontzettend leuk om ieders eetgewoonten te lezen! Vooral die mandarijntjes-verslaving vind ik reuze grappig! Mijn eetgewoonten zijn eigenlijk niet anders dan anders... Ik lust nog steeds geen thee (normaliter ben ik een theeleut, maar sinds de zwangerschap krijg ik geen slok meer binnen; blwech!), maar voor de rest eet en drink ik alles gewoon. Ben ik nu de uitzondering op de regel?