nee hoor Esk, ik net zo. Het enige wat ik echt niet eet is gekookt ei... brrr.. En de rest gaat eigenlijk altijd wel naar binnen..
oh ik heb net een kilo asperges op ............. ik moest ze hebben ! ze riepen me ..................... zit wel erg vol nu !
heb helemaal geen drang naar eten. Er is eigenlijk niks wat me echt aanspreekt. En zuivelprodukten zoals yoghourt en zo al helemaal niet, ik word niet goed als ik er aan denk. Ik moet mezelf echt verplichten van te eten en meestal smaakt het dan wel redelijk maar zin voor iets...helemaal niet. Ik hoop dat dat wel vlug terug komt want is ook erg moelijk om te kiezen wat ik klaar maak voor het eten. Ook drinken smaakt niet meer zoals het zou moeten. Tonic gaat er het best in maar andere dingen
@EdNe.... Dat had ik ook heel erg in het begin... Alles staat je tegen en nergens zin in... Maarre trust me..... Dat gaat vanzelf wel over
ja ik ben zelfs tot week 22 zo geweest .... maar nu zeker geen last mee van moet mezelf al in de gaten gaan houden ! maar goed mijn maag heeft al weer minder ruimte nu dus de poties gaan weer krimpen en begin ook al maagzuur te krijgen dus na avondeten alleen nog maar fruit !
Alleen mijn drink gewoonten zijn veranderd. Dronk normaal veel water. Dat lust ik nu niet meer. Nu liters aanmaak limonade. En mandarijnen, die vond ik altijd al erg lekker! Maar nu smaken ze ook nog prima!
Zo net weer 2 kilo mandarijnen gehaald en tja jullie raden het al er zijn er alweer 6 op .. Maar warm eten gaat er niet echt in bij mij echt stom.. maar daar in tegen wel weer soep zonder dingen erin zeg maar .. En ik drink echt liters limonade weg groetjes Patricia
haha k heb eerst alle reacties gelezen in deze topic om te kijken of er iets lekkers tussen staat wat ik ook kan gaan eten haha..Ik eet ook onwijs veel mandarijnen ga er zo weer 4 eten ofso..ik at eerst veel augurken die eet k nu nie meer..Ik hou van extra veel zout in me eten.MAC DONALDS heerlijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ik heb ook een chipsverslaving en mentos die gemixte zak lekker joh..drinken lust ik bijna ook niet meer k drink wel lekker veel thee en ik haat gekookte eieren kan ze nie zien of ruiken dan wordt ik gek
In de zomer veel nectarines en russisch-ei-salade Nu heel veel optimel drink, madarijnen en (heel slecht natuurlijk) van die choco-pepernoten! Maar ja als ik maagzuur heb dan heb ik weer helemaal nergens zin in.....
Ik heb spontaan trek in mandarijnen gekregen Ik lust nog alles, maar het valt me wel op dat ik meer dan anders zin in groenten en fruit heb en minder in chocola. Ik weet alleen niet of dat m'n veranderde smaak is, of een soort verantwoordelijkheidsbesef.
Rijstwafels... als ontbijt. Elke paar weken weer iets anders waar ik vreselijk zin in heb en MOET eten...
Vanille milkshake van de McDonalds .. daar kan ik dus geen genoeg van krijgen! Het is maar goed dat ik niet zo vaak in de stad kom En ik heb heel vaak als ik van m'n werk afkom, dat ik op het station toch écht even een zakje chips moet halen! Voor de rest kan het echt van dag tot dag verschillen waar ik wel/geen zin in heb. Dat is wel irritant, want dat maakt het redelijk onmogelijk om de boodschappen zoveel mogelijk voor een hele week in huis te halen Maar een lekker mals kippenboutje gaat er op het moment eigenlijk altijd wel in en Kwekkeboom kroketten, hmmm.
garnalenkrokketten jammieeeee en k drink nu heel erg veel chocolade melk.. en eet veel snoep die REDBAND mix
toen ik zwanger was had ik ontzettend zin in fruit ( meestal eet ik geen fruit ) dat vondt ik zo heerlijk!