Ik wil de hele tijd WIJN! Terwijl ik alcohol niet lekker vind normaal gesproken! Maar ik drink het niet hoor,neem heel klein nipje als mijn man eens een glas heeft.
Hier nog zo'n één... lekker frikandel speciaal ofzo... en dat nu al, 's morgens.. de gedachte dan he niet dat ik er eentje heb liggen..
Verse dikke friet met veel mayo! en vanille vla (van campina!) Manderijnen doen het trouwens ook erg goed tussendoor.
CHOCLADE! Man wat ben ik verslaafd En ook wel veel meer fruit Ik lust absoluut geen frietjes meer ! baah! Xx.
Hier absoluut geen vis liefhebber maar vrijdag kon ik de viskraam niet meer voorbi lopen en heb een halve kilo kibbeling mee genomen.
Bij mijn vorige zwangerschap was ik helemaal verslaafd aan de halve liters aardbeien milkshake, meerdere malen per dag hobbelde ik toen naar de snackbar, gemiddels wel 10x op een dag ! Momenteel ben ik echte fruiteter geworden, appeltjes, bananen, manderijen en kiwi's HEERLIJK !
Haha leuk om allemaal te lezen dit valt me op dat ik geen augurken en rolmopsen zie. . Heb er zelf totaal geen trek ik wel andere dingen als bijv, smeerkaas, paling, hutspot, frikandellen, chocolade,patat, grillworst met kaas vanalles eigenlijk wisselt sterk bij mij. Krijg er nu wel trek van
Friet Bereklauw Koekjes met chocola en suiker Maar eet het niet in overvloed ofzo kan juist niet zoveel eten.
Ooww lekker popcorn... en wat denken jullie dan van doritos nacho's.... jah hoor een hele zak! Chocolade en vet niet echt zo... wel fruit... lekker
Ik ben normaal een enorme zoetekauwer. Nu ik zwanger ben, heb ik veel zin in hartig en word ik zelfs soms misselijk bij de gedachte aan kerstkransjes of chocola. Verder heb ik heel veel zin in appels, mandarijnen, appelmoes, MELK en Amksterdamse Uitjes!
ik ben ineens verslaafd aan danone yoghurt.. vanille smaak.. had ik anders nooit, at wel es yoghurt maar niet iedere dag... en sinas drink ik nu veel