bereklauw? dat is toch die plant als je die aanraakt krijg je allemaal brandblaren enzo? ik heb iets met zout eten...chips, oude kaas, patat etc
Bereklauw is een gehaktbal gesneden in plakjes, met ui ertussen op een stokje, en dan het liefst met pindasaus...
Ik at anders bijna nooit chips, als m'n man die zak nu pakt kan ik er ook niet vanaf blijven. Verder heb ik meer trek in 'frisse' dingen, mandarijntjes en tomaat bijvoorbeeld.
Ik heb nu erg veel zin in snickers, twix, chips en appels. Ik eet helaas erg veel zoetigheid, waardoor ik niet aan mijn fruit en groente toekom. Soms krijg ik geen hap avondeten binnen. Vanaf vandaag ga ik het anders aanpakken, ik hoop dat het me lukt om gezond te eten.
ik drink fanta pomela met flessen! en af en toe in eens komkommer. En ook heerlijk zijn de fruitmentos en topdrop... maar in het algemeen vind ik het eten een drama...
Geef mij maar een pot perziken op siroop..........mmmmmmmmmmm En verder boterhammen met ham, tomaat, komkommer, peper en mayo...dit eet ik 5 middagen per week en ben 't nog steeds niet beu.
Ik had toen ik zwanger was heel erg veel zin aan schoolbordkrijgt dropjes normaal at ik die dingen nooit
euhm nee, heb het effe nagevraagd in de snackbar, dat wat jij noemt is een berehap en een bereklauw is wel degelijk een hele linke plant... http://www.vinden.nl/?where=image&vid=l ... w&x=38&y=7
melk en alles waar zuivel inzit. kwark, yoghurt, yogho yogho noem maar op en ik ben er gek op! de liters melk vliegen erdoor!
dat heb ik dus met melk ed bij het avond eten begin ik met 1 glas en voordat ik mijn halve bord leeg heb dan heb ik al 4 glazen melk op en dan zit ik dus vol....