welk eten mee op (vlieg)reis

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kkatinka, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ja, dan was dat waarschijnlijk van die Zwitserse tenenkaas? Da's anders ook behoorlijk asociaal t.o.v. de medepassagiers. Geen wonder dat die geconfisqueerd werd... :D

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neuh, 'k zou niet durven; ik ben heel sociaal.:p

Ik probeer me te herinneren wanneer het was, denk dat het was vlak na 9/11, iets met New York ofzo. Toen moest je dee inhoud van je hele handtas in de prullenbak kieperen, dus ik heb niks gezegd.

3. Springday

Springday Fanatiek lid

20 mei 2014
    1.409
    0
    36
    Wij hebben gewoon broodjes enzo allemaal zelf meegenomen en dan hadden we een vlucht van 10 uur. En worteltjes, tomaatjes etc voor onze zoon.

4. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.675
    113
    Ik denk dat het in de mond-en klauwzeer periode was. Toen mocht je geen zuivel meenemen over de grens, ook je broodje kaas dus niet. Zelfs met de auto werd je gecontroleerd.

5. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Tip: neem een leeg flesje mee (halve liter ofzo) en vul dat na de tassencontrole met water. Dan heb je gelijk een halve liter water voor onderweg. Na de tassencontrole is altijd nog wel een wc namelijk.

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    gaaaaaaaap. twee weken gelden lekker mn krentebollen op in het vliegtuig hoor:p

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb al een paar keer gehad dat wij het weg moesten gooien..dus misschien ligt het aan je vlucht??

Nog even een reactie op tinateenslipper
    onzin is het niet, ik vertelde gewoon mijn ervaring;)

8. XmoonlightX

Hier zelfs op de fiets. ;)
    Haha nee ik heb 1 vlucht gehad dat je niks mee mocht nemen, alleen een tasje met je paspoort. Was in 2006 , moet alleen ff heel hard nadenken wat er toen gebeurd was..

9. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    en ik die van mij;);)

10. XmoonlightX

Dat is mooi.
    Maar ik ben niet diegene die zegt dat het onzin is, over wat een ander zegt......

Maar goed even weer on topic..
    Ik zou sowieso op de tussenstop eten en misschien na de douane wat dingetjes kopen.. In ieder geval een fijne vakantie :D

11. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Is het geen optie om desnoods gewoon vooraf iets te eten en bij de tussenstop iets te kopen?
    Met dan nog 1 of 2 appels voor noodgevallen raak je er wel, lijkt mij.

Deel Deze Pagina