Ik was benieuwd wat jullie van baby tv vinden. Ikzelf heb het ook via digitale televisie en ik moet eerlijk zeggen dat ik het af en toe wel heel fijn vindt, vooral als hij huilerig is,komt ie tot rust als hij 5 minuutjes baby tv kijkt. Maar hoe kijken jullie aan tegen deze zender en het überhaupt je baby tv laten kijken ( niet te lang natuurlijk)
ik vind t een uitkomst! mijn dochter vindt het ook echt leuk! ik word alleen helemaal gek van die liedjes die de hele dag in mn hoofd zitten!!!! AAAAAAAAAA! 1, 1,2,3,1,2,3,4,5,6,7,8,9,9,10,6,7,8,9,9,10
Onze kleine meid vind baby tv niet zo leuk... Dus heb het eigenlijk nooit opstaan. Meestal even een dvdje van tiktak
Misschien een domme vraag, maar komt babytv 's ochtends op een bepaalde zender ofzo? We hebben digitale tv van UPC, maar ik kan het nergens vinden.. Onze dochter kijkt namelijk nooit tv, dus ben benieuwd of ze dit misschien wel leuk vindt..
Zoonlief is er gek op, ik heb het alleen niet op digitale tv maar ik heb 4 dvd's. Heerlijk, als ik ga koken zet ik het wel eens aan en dan zit ie helemaal gebiologeerd te kijken en mee te dansen met de liedjes
Hier kijkt zoonlief ook baby tv. Hij is er helemaal fan van. We hebben eigenlijk vaste momentjes. 's ochtends na het ontbijt. Dan kan hij rustig zn eten laten zakken en ik kan gauw even opruimen en mn tanden poetsen/haren doen oid. En dan 's middags bij het drinken en koekje/rozijntjes oid. Dan gaat baby tv weer aan. Als het echt vies weer is ben ik wat makkelijker. Dan staat ie wat vaker aan.
hier is het ook populair, maar onze dochter is bijna 3. Ze is pas vanaf een jaar of 2,5 t.v. gaan kijken. Haar favorieten: -tuli -muizenklussers - draco
mijn dochtertje vindt het ook geweldig, maar ze geeft het zelf aan als ze het zat is....vaak na een halfuurtje. mijn dochtertje kijkt altijd s´morgens na haar badje in de wipstoel. kan ik alles mooi ff opruimen.
Wij hebben geen baby tv en eigenlijk vind ik tv voor mijn zoontje ook niets. Maar... soms helpt het zo goed..! Dus ik geef er ook zo nu en dan maar aan toe.
Wij hebben geen baby tv, maar Lars vindt tv kijken zoiezo leuk! Alle bewegingen zijn interessant, de verschillende kleuren zijn mooi hihi.. Of het nu sesamstraat, de tour de france, een voetbalwedstrijd of GTST is, het maakt hem niks uit. Ik wil geen tv kindje van hem maken, maar soms is het wel ns ff makkelijk dat hij het interessant vindt Het journaal is ook geweldig, de presentator kijkt natuurlijk recht in de camera en Lars gaat dan terug zitten lachen, hij denkt dat de presentator rechtstreeks tegen hem praat, wij hebben dus o.a. Rik vd Westelaken en Herman vd Zandt als oppas
Wij zijn groot fan van babytv, papa en mama misschien nog meer dan Simone. Ze is morgen jarig en we hebben babytv slingers gemaakt, een shirtje laten maken met de 1 van charlie's getallen en dit weekend komt er een hemataart met een prachtig babytv-ontwerp van ondergetekende. Simone vindt die vingerpoppetjes leuk en de eggbirds. Ik ben helemaal weg van Charlie en Tulli en we roepen altijd heel hard mee dat Henry zo'n honger heeft haha! We zetten het 's morgens even aan als papa gaat douchen en mama gaat ontbijten, dan blijft mevrouw tenminste stil liggen op ons bed. Hieronder de 'fototaart' voor komend weekend
Gefeliciteerd met je dochter! Hihi, misschien ook een idee om een foto in te sturen,komt ze op baby tv!
@mama van simone, wat ontzettend gaaf die slingers!!! Hoe heb je dat gedaan????? En echt een hele vette taart!!! Hier 2 baby tv fans!!! Hongerige Henry, Pim en Pimba, Waar is opa en de ukkies zijn hier zwaar favoriet!!!
Oh al die liedjes! ik ken ze allemaal uit mijn hoofd Soms als ik Collin naar bed heb gebracht vergeet ik hem ergens anders op te zetten en staat ie nog de hele dag aan Collin vind het wel leuk, hij lacht af en toe, maar hij is er geen fan van. meestal na 5 minuten is hij het ook wel zat en leg ik hem in de box of op zijn kleedje zodat ie weer kan rollen Het is wel ideaal om het aan te hebben, kind in de wipper en voor de tv als je een fruit of groente hapje gaat geven (das in ons geval de enige manier om hem netjes te kunnen laten eten)
haha, doe je als nieuwslezer zo je best om serieus over te komen bij een zwaar onderwerp, zit er aan de andere kant van het scherm een kind naar je te lachen LOL