Oooh, ik mis zo veel! Broodje filet american Tiramisu Rosebier Rode wodka redbull (vreselijk fout, maar ik heb er de laatste tijd zo'n trek in) Redbull (hoewel ik soms een klein nipje neem van vriendlief) Biefstuk/ossenhaas/varkenshaas/tartaartje Rauwe vlees waren Ik geloof dat ik beter kan stoppen.. Brie en gerookte zalm eet ik gewoon.
Leverworst/Paté wordt ook afgeraden he...Maar 1 boterham dun besmeerd per dag. En dat kan ik dus niet. Als ik zin heb in leverpastei dan wil ik meteen driee sneetjes witbrood met een lekkere dikke laag Oh, ik kijk nu al uit naar de bevalling, de héle week erna ga ik me toch lekker eten!! hahaha
Een beperking ergens opleggen is iets anders als het gebruik afraden. Je mág gewoon leverproducten eten, maar met mate. Als jij 1 keer in de 3 weken 3 dik bemseerde leverworstboterhammen wil eten, kan dat echt geen kwaad. Als je dat elke dag doet wel. Maar als je iedere dag een heel dun laagje eet, kan dat weer geen kwaad. Maar wat is een heel dun laagje? En daar ligt volgens mij idd vaak een interpretatieprobleem (en ruimte voor discussie): wat is met mate? Daarom wordt alcohol geheel afgeraden, omdat je het best 'met mate' zou kunnen drinken na het eerste trimester, maar mensen weten niet hoe ze dat moeten invullen. Is dat een glas per dag? Voor sommigen wel. Voor anderen is dat juist heel veel. En voor weer anderen is eens in de week veel en is eens per drie maanden een biertje 'met mate drinken'. Dus wordt het helemaal afgeraden, heb je ook geen discussie.
Pistoletje Filé American. Heb ook al tegen mijn vriend gezegd dat ik meteen een broodje filé wil na de bevalling. Kan er nu al naar uitkijken
Heb laatst heerlijk genoten van een softijsje, dit neem je toch niet zo vaak dus ik zou zeggen lekker 1 halen!!
@ Linnie85: volgens mij mag je gewoon tiramisu hebben hoor! dat kleine beetje alcohol dat er in zit is allang verdampt ik mis ook de filet americain op brood kwijl kwijl
ohh ik mis filet americain ook zo! Vooral die van de c1000, op een warm afbakbroodje, met versgemalen peper er over... denk dat ik dat de dag na de bevalling gelijk wil!
hmmmm een lekkere cocktail. Vorige week had ik een bruiloft waar ze allerlei cocktails serveerden. Vooral de mojito mis. En dat terwijl ik dacht dat ik geen alcoholist was En een lekkere carpaccio..................
Oh het water loopt me in de mond hier in dit topic!!! Krijg helemaal zin in de eerst volgende warme maaltijd na de bevalling... Ik hoop net als de vorige 2 bevallingen gewoon lekker overdag te bevallen maar heb het niet voor het zeggen natuurlijk... Hier komt dan meteen als ik bevallen ben en toe ben aan wat eten en het is nog geen warme maaltijd tijd een broodje file met pesto kruiden aan of een broodje brie gezond. Als het warme maaltijd tijd is dan komt hier een menu van de grillroom een midium tournedo met gebakken aardappeltjes en een slaatje met feta mmmm heb er nu al zo´n zin in maar moet gewoon nog even een paar weekjes wachten. Iedereen succes met de bevalling en hoop dat jullie lekkernijen dan snel naar jullie toe komen. alcohol mis ik helemaal niet als ik al wat drink zal het een flesje wodka ijs zijn van de lidl die zijn erg lekker...
Net zoals waarschijnlijk de meesten in dit topic mis ik vooral de filet americain verschrikkelijk. Zou er bijna een moord voor doen. En ik heb ook al gezegd dat we een paar weken na de bevalling mooi uit eten gaan bij een steakhouse hier in de buurt. Hup aan een mega stuk rood vlees.
Ik heb al lekker een dikke plak roompaté in huis gehaald (tht 15-09) filet is niet lang genoeg houdbaar en als ik binnen nu en 2 weken bevallen ben ga ik die lekker helemaal op een vers afgebakken broodje met vergemalen peper eten lekker VEEEEEEL pate er op. En ik ga lekker grove leverworst eten, een dikke rauwe biefstuk met een glas rode wijn hmmmmmmmmm t is maar goed dat ik 2 dagen overtijd ben
@liz..sorry..ik heb de 2 inderdaad door elkaar gehaald.. @jalou..JAAAHH..MOJITO..Echt wel lekker! Nog zoiets..Maar wel een zelfgemaakte..niet een zo hup uit de fles..
een lekker koud heineken biertje!! maar ik ga borstvoeding geven dus word ook nog lastig.....(eentje kan dan toch wel??? moet ik even uitzoeken..) in ieder geval een wit pistoletje met filet am. van die ene slager.... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. alleen daar lust ik het vandaan.. heb al instructies achter gelaten bij vriendje... dus niet op zondag bevallen want dan is ie dicht... maar stomme is ik mis het alleen als het echt voor mn neus staat. anders boeit het me niet zo.
Hier anders een vent die doodleuk als we gaan lunchen ergens een broodje filet americain bestelt... Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr... De lekkerste filet americain vind ik die van de AH, sweet onion geloof ik.