Ik dacht eerst dat het ook wel kon. M'n ouders hadden het in huis gehaald en toen ik op de bak keek stond er op dat er 1,5% alcohol in zit. Het is weinig, maar het is toch alcohol. Toen durfde ik eerlijk gezegd niet meer.
Heb hem ook echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel vuil aangekeken toen hij het daarna smakelijk op zat te eten! :x
Hij zei toen met zo'n heel zielig stemmetje, 'Ja maar ik had er zo'n trek in...' Mannen! Net kinderen hahah
Waar ik soms ook een moord voor zou begaan: een lekker groot glas baileys!! Ik drink helemaal niet veel, maar nu heb ik er af en toe zo'n zin in!
whahahha zou mijn vriend ook zeggen hoor..en dan nog erachteraan zeggen maar ik hou toch van je poepie?? pfffff
Heb vandaag zo'n klein schaaltje tiramisu op, volgensmij kan dat echt geen kwaad... Ik heb er in iedergeval van genoten .
Ik mis een broodje rosbief heel erg! Ik kan daar zo van smuillen, lekker vers wit brood, plakjes rosbief en peper en zout er bovenop! mjammie! verder de komende maand veel verjaardagen (een vriend, mijn eigen, mijn betse vriendin en die van mijn schoonmoeder) normaal drink ik vaak een glaasje mede op deze dagen, maar ja, dat mag nu ook niet meer!!! Andere verjaardagen kom ik eigenlijk goed door zonder de alcohol, al mis ik soms echt een pilsje, maar die verjaardagen in september loop ik altijd met mijn flessen mede te slepen (en te drinken natuurlijk!!) en dat kan nu echt niet! Baal!
oh mede lekker! Ik kreeg vlak voor m'n zwangerschap een fles van een vriendinnetje. Dus ik daar lekker 2x een glaadsje van gedronken. En toen was ik opeens zwanger. Rest van de fles maar terug gegeven!