Welk eten missen jullie ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tammetje, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    tss gemeen zeg hahaha! nou ik zou zeggen dat ie dat niet meer mag waar je bij bent!!

2. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik dacht eerst dat het ook wel kon. M'n ouders hadden het in huis gehaald en toen ik op de bak keek stond er op dat er 1,5% alcohol in zit. Het is weinig, maar het is toch alcohol. Toen durfde ik eerlijk gezegd niet meer. :)

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Heb hem ook echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel vuil aangekeken toen hij het daarna smakelijk op zat te eten! :x

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    en hij zeker...moet je ook een hapje? nananana! hihi;)

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hij zei toen met zo'n heel zielig stemmetje, 'Ja maar ik had er zo'n trek in...'

Mannen!
    Net kinderen hahah

6. nienkuh

nienkuh Actief lid

17 jun 2010
    106
    0
    0
    Barneveld
    Waar ik soms ook een moord voor zou begaan: een lekker groot glas baileys!! Ik drink helemaal niet veel, maar nu heb ik er af en toe zo'n zin in!

7. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36

whahahha :D zou mijn vriend ook zeggen hoor..en dan nog erachteraan zeggen maar ik hou toch van je poepie?? pfffff ;)

8. marieki

marieki Niet meer actief

ik heb zooooo'n zin in een wit kadetje met filet americain! Staat al op de bestellijst!

9. hallokarinahier

hallokarinahier Actief lid

22 feb 2009
    116
    0
    0
    Secretaresse
    Provincie Utrecht
    filet american met uitjes.. en paté .. :)

10. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    Heb vandaag zo'n klein schaaltje tiramisu op, volgensmij kan dat echt geen kwaad... Ik heb er in iedergeval van genoten :D.

11. Nightwish

Nightwish Lid

1 apr 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mis een broodje rosbief heel erg! Ik kan daar zo van smuillen, lekker vers wit brood, plakjes rosbief en peper en zout er bovenop! mjammie! verder de komende maand veel verjaardagen (een vriend, mijn eigen, mijn betse vriendin en die van mijn schoonmoeder) normaal drink ik vaak een glaasje mede op deze dagen, maar ja, dat mag nu ook niet meer!!! Andere verjaardagen kom ik eigenlijk goed door zonder de alcohol, al mis ik soms echt een pilsje, maar die verjaardagen in september loop ik altijd met mijn flessen mede te slepen (en te drinken natuurlijk!!) en dat kan nu echt niet!

Baal!

12. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    oh mede lekker! Ik kreeg vlak voor m'n zwangerschap een fles van een vriendinnetje. Dus ik daar lekker 2x een glaadsje van gedronken. En toen was ik opeens zwanger. Rest van de fles maar terug gegeven!:(

Deel Deze Pagina