beurs/blauweplekken gevoel van heel de buik, en veel harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gusam, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hallo dames,

Ik weet niet of jullie mij snappen wat ik bedoel, maar ik had vanacht heel veel harde buiken, en een gevoel dat mijn buik een grote blauwe plek was. Ook had ik een drukkend gevoel van onderen.

herkend iemand dit wat dit zo kunen zijn, ik zat zelf te denken dat het mischien het indalen van de kleine zou kunnen zijn.

Nu heb ik vandaag ook heel veel last van een zwak gevoel, paar keer gehad dat ik bijna van mijn stokje afging, ben bekent met een lage bloedruk.ook vandaag weer regelmatig harde buiken gehad, en kan mijn draai op een gewone stoel niet vinden.
    maar heeft iemand van jullie dit ook gehad?

XXX Gusam

2. fafje

fafje Niet meer actief

wel veel harde buiken en soms "spierpijn achtig/blauwe plekken gevoel'...maar dat zijn mn banden denk ik...
    Kan zijn doordat je kleintje...zwaarder is...en dan tegelijk met indalen geeft enorme druk op je banden wat de baarmoeder af en toe laat samentrekken....
    Die is alvast aan het oefenen...;)

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb het ook..:( Behalve de harde buiken dan.. Die vallen nu gelukkig bij mij mee..
    Maar mij buik voelt ook aan als 1 grote blauwe plek en echt alles doet pijn.. Dacht zelf dat het kwam omdat de beeb erg bewegelijk is.. (dat zei mn vk pas geleden..)

4. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    :Dhier ook de herkenning...weet af en toeniet hoe ik moet zitten of liggen. ben zowel op de bank als achter de computer of in bed steeds aan het draaien. Zover ik weet, inderdaad indalen en het steeds groter worden van je baby, en minder ruimte hebben in je buik, dus voel je het ook beter. lastig he.....ik zit ook weleens te puffen hoor;)

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hihihi zit allleeen maar te puffen:) Ik kan alleen maar goed zitten/liggen/hangen op de bank met ondersteuning in me rug..

Deel Deze Pagina