Hallo dames, Even een vraagje onze zoon in binnenkort jarig, Nu willen wij een Speeltoestel voor hem kopen voor in de tuin . We hebben een leuke gezien maar daar zit een glijbaan aan van 1.50 , Ik begin nu sterk te twijfelen of dit niet te klein is? Kan iemand me helpen wat betreft de glijbaan is dit groot genoeg voor een 3 jarige
Hallo Juultje, Op dit forum hebben we verschillende onderdelen, waaronder een onderdeel voorpeuters en kleuters. Daar kun je je vraag het beste stellen (deze wordt zo wel verplaatst, denk ik). In die hoek kun je ook de meeste voor jou relevante informatie vinden, gezien je een peuter hebt. Nu als antwoord op je vraag: Mijn zoon van 3 vindt kleine glijbanen ook super, dus waarom niet?
Ik zou een grotere kopen. Zo'n kleine is leuk voor even, maar echt spelen doet mijn dochter enkel op een grote glijbaan.
Die van ons is denk ik 3 meter. De jongste van 1,5 klimt zelf omhoog en glijdt weer naar beneden. Ook de andere 2 kinderen gebruiken hem nog, met dit weer zetten ze de sproeier onderaan of eroverheen Ik zou zeker een grotere kopen.
Wij hebben een Jungle Gym met een glijbaan van 2,5 meter denk ik. Als we op visite zijn speelt ze ook graag op de kleine glijbaan maar zou toch eerder voor een grotere gaan. Wij hebben er wel rubberen tegels omheen liggen.