Goedkope babyfoon voor onderweg

Discussie in 'Verzorging' gestart door ratatosk, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik ben op zoek naar ervaringen met een goedkope babyfoon voor onderweg. Wij willen onze kleine bij vrienden in een campingbedje leggen maar ik zit niet lekker wanneer ik hem niet kan horen. Vandaar dat we een goedkope babyfoon erbij willen, voor die ene keer dat we eens laat weg zijn.
    Heeft iemand een fijne, en wat heeft hij gekost?

2. tamaartj

tamaartj Actief lid

2 feb 2010
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet niet of de kruitvat die aktie nog heeft dat je op de groene stikkers nog eens 50 procent korting krijgt?
    wij hadden namelijk een babyfoon gekocht toen voor uiteindelijk maar 15 euro!! en anders misschien via marktplaats in de buurt zodat je hem eerst kunt testen!

3. Janna

Janna Fanatiek lid

ja, ik heb eergisteren bij het kruidvat een babyfoon van Alecto voor 30 euro gekocht. Met een 50% korting sticker zal dat inderdaad op 15 euro komen, maar die stickers heb ik geloof ik gemist... Was volgens mij wel een overblijfsel van een eerdere uitverkoop dit jaar, dus ze zullen hem misschien niet bij alle kruidvatten hebben.

Ik heb hem nog niet in gebruik, aangezien ik nog niet bevallen bent, maar heb hem wel gecontroleerd en deed het prima.

4. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    318
    40
    28
    omgeving rotterdam
    Ik weet niet wat voor eentje je er thuis heb. Maar wij hadden een Alecto. Daar zat een tas bij, Dus als wij weg gingen namen wij heb gewoon mee.
    Zeker als het voor een enkel keertje is, was dit een goede oplossing

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Je kan toch jullie eigen babyfoon meenemen? Wij doen die altijd in een koffertje, kan je o.a. bij de Hema kopen.

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb er ook aan zitten denken maar mn moeder ( die oppast als ik werk ) heeft nu een babyfoon gekocht en als we ergens heen gaan dan neem ik toch de babyfoon van boven maar mee... Mn luiertas is anders zo vol, met ook nog een babyfoon!

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    We hebben nu inderdaad al twee keer onze eigen babyfoon meegenomen en dat ging goed. Ik kan ook zo lekker moeilijk doen soms :).

8. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Ik zou idd ook gewoon je eigen babyfoon meenemen, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan!

Deel Deze Pagina