over 2 weken 'mogen' we weer naar CB voor 3e keer inenten. had jouw baby last van de prikken? onze meid sliep na de eerste prikken vrij veel de dag erna. bij de tweede prikken was het huilen en verhoging. ik ben benieuwd wat de derde brengen.. of het nog erger wordt of juist weer niet.. graag jullie ervaring.
Mirre had de eerste keer last van de entplek ... tweede keer minder, derde keer nog minder ... de eerste keer had ze ook nog niet zo veel spek. Maar dus niet koortsig ofzo ...
1e keer sliep ze smiddags 3 uur en met enten voelde ze de 1e prik niet eens (gaf geen kik, bleef geboeid naar de mobiel kijken) , bij de 2e was het wel krijsen hoor. 2e keer merkte we weinig, alleen bij het prikken zelf even hard huilen, maar ze was gelijk stil toen we haar oppakte. 3e idem
oja.. bij de tweede was het inderdaad Brullen met een hoofdletter. Zielig! geven jullie daarvoor of daarna de fles.. ik kom deze keer qua tijd denk ik een beetje K.. uit. Ze moet eigenlijk ervoor, maar ben bang dat ze door het krijsen over dr kleppie gaat..
Mijn zoontje is 2 dagen heel erg chagerijnig geweest en huilen vanuit het niets. Hij was niet te genieten zeg! Was blij dat het na 2 dagen over was, maar was wel sneu voor hem!
Onze vent heeft vanmorgen om half 11 zijn derde prikjes gehad... Hier krijgen ze in Zweden bij de eerste drie prikjes ook tegelijkertijd drie prikjes voor pneumokocken (?) als bescherming tegen hersenvliesontsteking... Ik weet niet hoe dat in NL is? Anyway, hij ligt nu al weer ruim een uurtje plat, ben benieuwd of we er verder nog iets van merken. Eerste keer merkte ik er weinig van, tweede keer kreeg hij wat verhoging. Hij heeft eigenlijk niet gehuild bij de prikjes. Hij zat ook bij zijn vader op schoot die daar heel rustig onder blijft en ik sta op een afstandje op mijn lip te bijten..