Hallo, Ik wil graag een buggy aanschaffen die ook aan de fiets kan. Hebben jullie tips? Het liefst een die heel licht en fijn loopt (voor zover dat kan met een buggy). Er zijn zoveel merken, soorten en maten. Welke bevalt jullie goed? Alvast bedankt. Groetjes, Marieke
Ik heb de Nuna Pepp. Vind het een prima buggy, ook goed met 1 hand te duwen. Het is geen paraplubuggy, maar deze buggy vouwt anders op; wordt meer een vierkantje met wielen (snap je). De buggydrager hangt niet aan de zijkant van je fiets, maar achterop. Daardoor raakt je fiets ook niet uit balans. Ik ben zeer tevreden.
ik heb zelf (nog) geen ervaring met buggies, maar de Consumentenbond heeft ze onlangs getest. Winnaar: Chicco Liteway, ik geloof net iets over de 100 euro.
Ja die Nuna Pepp is wel erg mooie. Maar ook wel erg duur. En zo`n ding om hem mee te nemen op de fiets kost iets van 60 a 70 euro.....
Ik heb de maxi cosi mila sinds 2 weken. Deze kreeg je "gratis" bij de ouders van nu. Ik heb wat dingen onderzocht en je kunt voor deze een universele drager voor op de fiets gebruiken. Ik vind hem echt super fijn rijd licht en ik kan er overal mee doorheen denderen. Heb hem nog niet op de fiets gehad heb pas sinds gister een draagsysteem en moet manlief dus nog even aan het werk zetten.
Gewoon de buggy van de Prenatal (zag dat deze uit de topmark fabriek komt: prima merk dus) je hebt weinig keuze want een buggy mag maar maximaal 7 kg zijn....
ik heb de koelstra limbo is nu met korting bij de prenatal vind het een super buggie past makkelijk op de fiets en is niet zwaar
wij hadden ook een maxi cosi mila en werd ons verteld dat ie op de fiets kan wij kregen het niet voorelkaar terug naar de winkel geweest en werd ons verteld dat hij dus niet op de fiets kan omdat hij te zwaar is en er geen geschikte buggie drager voor is wij balen als een stekker en maar een andere buggie gekocht
Hij is ook erg duur en buggy's die op een fiets mee kunnen zijn vaak erg simpel en niet heel erg prijzig en kunnen verder niks dus niet ligstand. Die van mij was 39,-
Wij hebben de koelstra simba, was idd niet veel keuze als je hem op de fiets wilde (mila wilde wij ook maar kon niet volgens de verkoper).
Ik heb de buggy van het kruidvat, kon hem vorig jaar nieuw kopen voor 7,50 euro (of eigenlijk 2 voor 15 euro). Het is geen superbuggy natuurlijk, maar het is ook maar net waar je hem voor gaat gebruiken. Hij kan gewoon op een universele drager (wel die voor buggy's tot 7 kilo) en hij loopt prima. Ik kan hem eventueel gewoon met 1 hand besturen en de buggy kan nog wat naar achteren versteld worden, echter niet helemaal plat. Ook is hij niet zo heel handig als je langer bent dan 1.75cm of op erg hoge hakken loopt Dan wordt hij net wat te laag om lekker te lopen. Maar voor even winkelen oid is het een prima ding.