Helemaal blij met mijn kinderwagen. Een ouderwetse met een bak van 90 cm lang, dus kan nog wel even mee. Voor daarna heb ik ook een ouderwetse wandelwagen die ook helemaal achterover kan, dus dat is ook al geregeld. Maar nu zoek ik een wandelwagen/buggy voor erbij, voor als ik met de auto weg wil, deze mee kan nemen. Die ouderwetse kan wel in elkaar, maar mijn auto is te klein of de wandelwagen te groot Maar ik zie door de bomen het bos niet meer en ik heb geen flauw idee wat nu een fijne wandelwagen is voor als ik op pad ga. Ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven, want ik ga de wagen misschien maar 2x per maand gebruiken. Wie kan mij helpen? Ik zoek een wandelwagen/buggy niet al te veel geld, die je makkelijk en klein inklapt voor in de auto en die in meerdere ligstanden in te stellen is.
nou ik heb ook n buggy voor erbij .van banbino,lekker makkelijk,mijn zoon lig nu nog in bak van de combi.maar lijk me ook makkelijk n buggy,en die kan ook wat platter liggen,maar ben ook benieuwt vanaf wanneer hij erin kan.?aah hij kan nog wel even in de bak,maar hij wordt wel kleine al,de voeten raken netnog nie de achterkan ,is n qwinny
vanaf 6 maanden kan baby in buggy of later hangt af want veel buggy's kunnen niet plat en baby's kunnen ook niet allemaal bij 6 mnd zitten. wat duurdere varianten zijn makkelijker in/uit klaapbaar en kunnen plat dus baby van 2 maanden kan ook in desnoods. Ook bij sommige buggy kan maxi cosi ingeklikt worden. het is maar wat je wil: - bij prenataal keuzen uit goedkope en duurdere. ik heb gekeken maar zelf vond ik niets die goedkoper zijn erg lastig in/uit klaapbaar en vrij onstabiel vergeleken met Joolz/boegaboo. Daarnast vind ik die gefriemel met veel stangetjes, touwtjes etc echt niets. En veel kan niet erg plat (mc laren wel). Als je niet vaak gebruikt etc zal ik gewoon van 20 euro halen of zo maak voor jezelf eigenschappen waar je buggy moet voldoen en zoek op die trefwoorden verder. ik ga een lekker dure variant armadillo van mama's en papa's kopen deze maand, dat lijkt dus erg stabiel zijn voor grote ritten, ook baby van 2mnd kan erin, mc kan erin en wat belangrijk is dat het met 1 hand in en uit klaapbaar/ handig met de auto/fiets/trappen eb baby in handen. kost 300 euro maar is meer dan waard. Het is beetje vergelijkbare met nuna pep en bugaboo bee