mijn zoontje is sinds een paar dagen hees. waar zou dat door komen? hij heeft wel een paar dagen gehuild 's avonds omdat zijn tandjes doorkomen.. hij heeft een verstopte neus maar is verder niet verkouden. moet ik iets aan de heesheid doen of gaat het vanzelf over?
je kan aan heesheid weinig doen bij zo'n kleintje.. Kan best komen van het vele huilen. Hoop dat hij geen last heeft van zijn keeltje.
ik denk niet dat hij last heeft van zijn keel want hij eet heel goed. zijn boterham en groente en fruit gaan er goed in. ik denk dat als hij keelpijn heeft hij dat niet op eet of minder van eet. hij speelt ook goed en is gewoon gezellig
Heeft Romy ook gehad! Zo zielig klonk het! Ze kon ook amper huilen en moest de babyfoon aanzetten wilde ik haar horen (ze slaapt in de kamer naast me dus normaal heb k die niet aan maar de deur open). Het duurde even 2 weekjes en toen was het gelukkig weer over, ik dacht ook eerst dat ze pijn in haar keel had maar ze at goed dus heb het gewoon gelaten voor wat het was en het ging gewoon weer over gelukkig! Zolang de kleine goed blijft eten gewoon geen zorgen maken hoor! komt wel eens voor dit!
toen mijn meisje in het zkh lag was ze ook helemaal hees en dat kwam van het vele huilen, toen het huilen minder werd kwam haar stemmetje al snel weer terug
Dan is het gewoon afwachten. Bij volwassenen die hees zijn wordt altijd aangeraden om de stem zo min mogelijk te belasten, dan gaat het vaak over (tenzij er sprake is van een verkeerde manier van stemgeven).. Maar ja, dat lukt niet met zo'n kleintje..