Een appel! Ik probeer geen strakke shirts aan te doen. Ik heb een behoorlijke buik en moet hier erg op letten.
Volgens mij ben ik een zandloper maar heb ik op cello gedrukt. Ik heb alles in verhouding hoor ik mensen zeggen.
Vaas, ik dacht altijd peer maar die hebben geen borsten.. En ohja die ben ik wel. Heupen praktisch net zo breed als er boven. Kleding is gewoon strak, ik heb nu eenmaal brede heupen en grote borsten.
Zandloper/vaas.. en daar ben ik blij mee! Lange benen.. goeie taille.. alleen schouders vind ik wel breed.. alleen veel mensen vinden het juist wel in verhouding met de rest omdat ik vrij lang ben en best wel gevulde billen heb. Ben 1.80
Een pilaar met goedgevulde billen . Ik ben slank (neigend naar mager), maar ik heb best een dikke kont, met broeken kopen totaal niet handig!
Werd mij altijd door deskundigen verteld dat ik een zandloper ben, nouja, ze zullen er wel verstand van hebben.
Ik heb een zandloper/vaas figuur... denk ik. Ik heb in ieder geval duidelijk een taille.. en me heupen en schouders zijn ook duidelijk aanwezig. Kheb rondingen... en k ben er best trots op
Ik ben een hoorntje haha, tot vandaag nooit gehoord. Wel grappig dat het plaatje erbij Cameron Diaz is, daar wordt ik vaker mee vergeleken.
Ik ben in twijfel tussen zandloper en lolli. Ik vraag me namelijk af of ik echt brede schouders heb, of dat ik dat alleen maar denk. Als mijn schouders breed zijn, ik ga het aan mijn man vragen, dan ben ik een lolli en anders een zandloper