Een top hourglass bodyshape... Is dat een gewone zandloper of weer iets anders? Vind het maar ingewikkeld...
Cello, dikke zandloper dus Maar ben blij dat ik in proportie ben. Die site waar je je measurements moet opgeven zegt een spoon, maar daar ben ik het niet mee eens. Mijn schouders zijn breder dan op hun plaatje, maar die nemen ze niet mee in de berekeningen. Ook heb ik een flinke kont, waardoor de heupomtrek misschien meer is dan je zou zeggen als je naar de breedte van mijn heupen alleen kijkt. Ik hou me niet volledig aan hun tips geloof ik, ik zou wat meer wrap-effects moeten dragen. Ik zou veel moeite moeten hebben met jeans, volgens T&S. Misschien zie ik het verkeerd, maar ik kan best goed passende jeans vinden. Ik draag ook gewoon straight of enigszins skinny, wat echt niet zou mogen...
Hihi, ik ga me er lekker mee bemoeien. Dan ben je juist een beker, toch? Ik varieer zelf tussen beker en lolli afhankelijk van mn gewicht, haha. Meestal in de winter een beker en in de zomer een lolli. Heb nu maar even lolli ingevuld, omdat ik dat van de zomer wel weer wil zijn .
Ik ben een vaas Heb geen overduidelijke smallere taille, maar met de juist kleding zie je die wel. Heb een goed gevulde BH (75D) en een goede kont