Je vat het veel te hard op...waarom zou je een kind zoete diksap geven als water of thee ook volstaat?? En mag ik vragen wat het met die 5e fles te maken heeft?? Die snap ik denk ik niet
Omdat we een straks ritme hebben en we ons daar aan moeten houden. Ons kindje is al overgevoelig dus wik hem niet meer van slag maken dan nodig is....
Sorry wil je graag advies geven maar snap het niet helemaal..bedoel je dat je die diksap als vervanging wil geven van fles nummer 5?? Welke laat je dan vallen?
De tweede fles, aangezien hij dan ook geen honger heeft maar er meer mee speeld zeg maar dus ik wil dan na zijn fruithapje die fles vervangen door diksap en als dat goed gaat idd thee of water proberen...
Oke dus hij krijgt nu fruit en fles en daar wil je fruit en diksap van maken...die gedachte snap ik. Maar thee en water aanbieden wordt heel lastig als je eerst diksap geeft. ik zou de kabouterthee van pyramide eens proberen..zit een lekker kruidensmaakje aan oa venkel wat baby's superlekker vinden. misschien helpt het tegen de honger als je meer fruit geeft..weet nietbhoeveel hij krijgt? En heb je al bv een half rijstewafeltje geprobeerd??
Ja, alles wat je vraagt of zegt wordt door mensen op twee manieren gezien. Daarnaast zijn er ook één aantal die gewoon graag hun mening geven. Ook op zaken die niet gevraagd worden. Dat is het risico als je hier iets schrijft. Zoals ik eerder schreef Dus mensjes: reageer op de vraag en laat je mening verder voor wat het is. Ookal is het als tip bedoelt vaak komt het anders over. Hier zal ook weer reactie komen, maar snap wel de reactie van de marloes.
Ik maakte ook slappe thee.. Ik dacht dat dat het beste was eigenlijk en waar kan ik die thee halen dan? En een rijstewafel? Van die kleintjes? Is dat niet gevaarlijk? Met stikke. Enzo?
Nee rijstewafel wordt zacht dat gaat juist goed. De thee hebben ze vooral in reformzaken/biowinkels maar sommige jumbo's en de tuinen hebben hem ook begreep ik. In deze thee zit geen teeine, dus er zit veel meer smaak aan dan slappe gewone thee maar veel gezonder, allebei mijn kinderen zijn er dol op.