Welk flesje...?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door DragonBerry, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Welke flesjes gebruiken jullie?
    Wij gebruikte tot nu toe de Difrax s-fles, maar wij zijn dan ongeveer een uur bezig met een flesje geven en meestal heeft ze haar fles dan nog niet leeg maar slaapt ze.... Met als gevolg dat ze vrij snel, meestal na een uur, weer wakker wordt van de honger....
    Dus volgens mij moeten we een ander flesje gaan gebruiken die makkelijker drinkt en ze dus niet zo snel moe is...
    Avent hebben we ook maar dat is ook geen succes, want die speen heeft ze niet goed in haar mondje en drinkt ze dus veel lucht mee....
    Welk flesje adviseren jullie? Of adviseren jullie helemaal wat anders?
    In de kraamtijd kreeg ze nog bv dus heb ik niks gevraagd of fv, maar moest hierop over ivm medicatie voor de migraine...

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

Ik gebruikte altijd een grotere speen d drinkt uit de Tommee tippee flesjes en met spenen voor 6 maand al van in begin trouwens

3. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Dat zijn de enige flessen die verschillende spenen of niet?
    Nu hebben we de gaten maar wat groter gemaakt met een naald en dat lijkt ook te werken...
    Dus ben benieuwd of ze zo na het flesje zo in bed verder slaapt zonder dat ze wakker wordt en weer meer wil eten.....

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Je hebt van difrax toch de "m" speen en de "l" misschien kan je die proberen.
    Gat groter makennschijnt wer niet te mogen maar ik weet niet meer waarom....

5. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Ik heb inderdaad de m en l spenen gevonden!

6. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bij de eerste 3 enorm lopen tobben met het zoeken naar de juiste fles/speen, nu vanaf het begin de d'r Brown fles en doe ging perfect.

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk werkt een groter speentje beter bij je meisje!

8. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Bij ons ook ellende met de Difrax fles, net of hij 'm vacuum zoog..
    Vanuit het ziekenhuis het advies gehad om de dr. Brown fles te proberen en nu gaat het hartstikke goed.
    Hoorde later al dat die ook bij prematuurtjes veel gebruikt worden...
    Succes...:D

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    difraxfles als die vacuum zuigt moet je even het ventiel dat onderin zit bekijken (dat rubberen ding) daar zit een opstaand stukje in en daar hoort een klein sneetje in te zitten zodat de fles niet vacuum zuigt..

Van difrax hb je inderdaad ook de m en l spenen en als ik t goed heb zelf een 1,2,3 speen..

10. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Hoi,
    Ons chickie deed moeilijk bij iedere speen die we haar aanboden (Etos, Kruidvat, Avent.)
    Bij Tommee Tippee ging het opeens geweldig!

Ze krijgt sinds kort een papfles en omdat ik de papspeen van TT niet kon vinden schakelde ik noodgedwongen over op de Avent papspeen.
    Nee hoor, die keurde ze niet goed.
    Nu de TT papspeen alsnog gekocht en dat gaat weer goed. Wij blijven dus gezellig bij Tommee Tippee.

11. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Hier inmiddels ook de dr Brown fles! Alleen een beetje jammer dat je bijna geen spenen kan vinden voor de smalle hals... De brede drinkt ze namelijk niet goed uit....

12. Hopje

Hopje Actief lid

7 jan 2009
    172
    0
    0
    Jaaa! Dit was onze oplossing! Tjonge tjonge, wat een gedoe was het hier, alles zoog hij vacuum. Vanochtend het 'sneetje' gevonden en zat inderdaad dicht. Opengemaakt en hij dronk supergoed daarna. Jeujjj!!

Thanks!

Gek dat dit niet bij de handleiding van die fles beschreven staat trouwens...

Deel Deze Pagina