ik gebruik foliumzuur zwanger worden van de etos die heeft een hele serie. Van zwanger worden tot zwanger zijn en na de bevalling voor als je borstvoeding wil geven , het nadeel is dat de pillen enorm zijn haha. gr wiebertje
Ik heb de Davitamon Femme Natal. Ik krijg nog geen paracetamol door geslikt en die van davitamon zijn niet zo groot als de andere die ik gezien heb.
Ik gebruik alleen foliumzuur zonder vitamine preparaat. Daarom ben ik ook benieuwd wat iedereen slikt.
Ik gebruik die van davitamon femnatal. Ik weet niet waarom ik die gekozen heb, er zijn er zoveel. Deze sprak me op een of andere manier het meest aan.
Ik slikte kauw-vitamines erbij voor ik zwanger was omdat ik weinig fruit eet. Dit kon geen kwaad volgens de HA maar nu ik zwanger ben moest ik hiermee stoppen van de HA omdat dit nadelig kan werken. Alleen foliumzuur is dan voldoende.
Hallo, Ik gebruikte bij mijn eerste zwangerschap de gehele zwangerschap Davitamon Femnatal. En dat is heel goed bevallen, dus gebruik het nu weer. Ik voelde me heel fit door de extra vitamines. Groetjes Jessica.
Hoi, Ik slik de VSM puur mama zwangerschapsvitamine. Tabletten zijn best wel groot, maar ik heb er geen problemen mee. Ben er mee begonnen vanaf ronde 1, gewoon elke dag 1 tablet, zit van alles in, ook foliumzuur. Nu in ronde 3 raak! Ik blijf ze gewoon heel de zwangerschap slikken en tijdens de borstvoeding (afkolven) ook, staat ook op de verpakking dat dat goed is. Haha en waarom, ja domme reden misschien, maar ik vond de verpakking, het merk en de omschrijving me erg aanspreken.. Zitten ook 90 tabletten in dus ook de hoeveelheid vond ik erg fijn. Heb zowel thuis als op het werk een potje staan. Ik begin namelijk om 07.30u op mn werk en ik eet daar vaak een hapje, en je moet die tablet bij eten innemen dus dat was handiger.. en dan hoef je in het weekend niet dat potje mee naar huis te slepen (aangezien dat ik ook heel vaak dingetjes vergeet.. leek het me handig! ) Groetjes Mo
Hoi Hoi Ik gebruik van Kruidvat vitaal zwanger (goede voorbereiding op een zwangerschap) Ijzertabletten Energie van Kruidvat, en Visolie extra van Etos met omega 3 en 6 vetzuren. Groetjes Lynette
ik zou de nieuwe centrum nemen zit alles in voor de hele zwangerschap speciaal voor de zwangere en wil zwanger worden vrouw
Ik heb net gisteren bij de DA Drogist foliumzuur opgehaald. Eigen merk 0,4 mg. Gisteravond de eerste in genomen, neem hem gelijk met de pil (die ik nu nog 5 dagen moet slikken) zodat ik zeker weet dat ik hem niet ga vergeten. Heb heel erg veel moeite met pillen door te slikken, dus heb bewust niet voor die vitaminepillen gekozen, omdat ik die gewoon niet weg ga krijgen. En tevens komt daarbij kijken dat mijn lichaam geen vitamine B12 opneemt. Die krijg ik met behulp van injecties (als ik me heel moe voel, ga ik naar de huisarts en dan krijg ik weer zo'n injectie). Heb gisteren gelijk even gebeld omdat ik iets las over vitamine B12 en foliumzuur. Maar hij zei dat het geen kwaad kon. Wel als je tegelijkertijd daarmee zou beginnen, maar die B12 krijg ik al een paar jaar.
ik gebruikte net 2 maandjes etos zwanger worden. de eerste maand voelde ik al veel veranderen en de 2de maand was het raak. nu ga ik verder met centrum materna.
Leuk 0m al die verschillende meningen te lezen wat iedereen slikt en welk merk. Zelf heb ik gepr0beerd die van de kruidvat te slikken maar die krijg ik echt niet d00r, zelfs niet als ze d00r midden zijn en in de vla... Gisteren 0pnieuw gekeken naar f0liumzuur, maar ja er zijn z0veel s00rten,merken en prijzen .. ik wist het niet. Eigenlijk leek die van centrum mij wel wat, deze is nieuw. Heeft iemand hier ervaring mee? En zijn het gr0te 0f kleine pillen?
Die van Centrum ken ik niet. Maar die van Davitamon zijn niet zo groot. Ongeveer het formaat paracetamol. Heb allerlei van die pillen gezien, maar er zijn er zoveel groot dat krijg ik ook echt niet weg.