Welk folium zuur gebruikten jullie voor je zwanger werd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gwenolyn, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk foliumzuur gebruiken jullie?

1. Eigen merk 0,4 mg

2. Eigen merk 0,5 mg

3. VSM puur mama zwangerschapsvitamine

4. VSM puur mama visolie

5. Davitamon Femnatal

6. Centrum Materna

7. Supradyn complex forte

8. Anders nml.........

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. famke24

famke24 Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.233
    0
    0
    0ke dankje wel!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Zelf slik ik foliumzuur van Sunwell.....Zijn 90 (kleine) tabletten, gekocht bij de Kruidvat en erg goed betaalbaar.....(geloof 6 euro ofzo)....bevat 0,4 foliumzuur.

3. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    het merk maat niks uit je betaald voor het merk, foliumzuur is foliumzuur!anders heet het wel anders..

4. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hier ook zwanger worden tabletten van de Etos. Zit alles in wat je nodig hebt om zwanger te worden. Nooit vergeten gelukkig.

5. Mijs

Mijs Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Heb deze week ook foliumzuur gekocht. Ik vond het lastig: je wilt toch een goede keuze maken. Terwijl....foliumzuur is inderdaad gewoon foliumzuur... Heb er 1 gekocht met vitamines, weet je zeker dat je alle vitamines binnen krijgt, als je es wat minder goed eet.

Die van centrum materna mét visolie was heeeel duur: 25 euro voor 30 tabletten! Mocht ik er een jaar over doen, dan ben ik 300 euro kwijt aan tablatten! En nog geen baby te zien, haha!

Ik heb nu Puur mama van VSM, vond ik 1 van de goedkopere multivitamines met foliumzuur voor wannabe-zwangeren en daarna. Gelijk ook in katzwijm in die winkel vanwege die titel: Puur mama, aaaah, smelt!

Was toch wel een heel leuke aankoop, was de hele dag blij!

Wel gelijk de eerste dag dat ding vergeten te slikken :oops: Haha!

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Voor ik zwanger werd slikte ik 0.5 mg van de apotheek, toen ik eenmaal zwanger was ben ik overgestapt om gravitamon omdat daar ook nog andere belangrijke vitamines inzitten. Toen een tijdje een andere geslikt waarvan ik de naam even krijt ben en nu slik ik in verband met de borstvoeding weer gravitamon.

Deel Deze Pagina