Zelf slik ik foliumzuur van Sunwell.....Zijn 90 (kleine) tabletten, gekocht bij de Kruidvat en erg goed betaalbaar.....(geloof 6 euro ofzo)....bevat 0,4 foliumzuur.
het merk maat niks uit je betaald voor het merk, foliumzuur is foliumzuur!anders heet het wel anders..
hier ook zwanger worden tabletten van de Etos. Zit alles in wat je nodig hebt om zwanger te worden. Nooit vergeten gelukkig.
Heb deze week ook foliumzuur gekocht. Ik vond het lastig: je wilt toch een goede keuze maken. Terwijl....foliumzuur is inderdaad gewoon foliumzuur... Heb er 1 gekocht met vitamines, weet je zeker dat je alle vitamines binnen krijgt, als je es wat minder goed eet. Die van centrum materna mét visolie was heeeel duur: 25 euro voor 30 tabletten! Mocht ik er een jaar over doen, dan ben ik 300 euro kwijt aan tablatten! En nog geen baby te zien, haha! Ik heb nu Puur mama van VSM, vond ik 1 van de goedkopere multivitamines met foliumzuur voor wannabe-zwangeren en daarna. Gelijk ook in katzwijm in die winkel vanwege die titel: Puur mama, aaaah, smelt! Was toch wel een heel leuke aankoop, was de hele dag blij! Wel gelijk de eerste dag dat ding vergeten te slikken Haha!
Voor ik zwanger werd slikte ik 0.5 mg van de apotheek, toen ik eenmaal zwanger was ben ik overgestapt om gravitamon omdat daar ook nog andere belangrijke vitamines inzitten. Toen een tijdje een andere geslikt waarvan ik de naam even krijt ben en nu slik ik in verband met de borstvoeding weer gravitamon.