Pms

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dinpin, 17 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Krijg je ook last van PMS verschijnselen als je zwanger bent?

Na ruim 200 dagen me als een stabiel normaal mens te hebben gevoeld (omdat mijn laatste menstruatie in oktober was) denk ik dat ik +/- 10 dagen geleden mijn ei heb gehad en nu heb ik het gevoel dat ik emotioneel ontplof en iemand's hoofd van de romp kan trekken zo boos voel ik me. En laat dat mooi typisch een PMS kwaaltje voor mij zijn.
    Kan ik nog hoop hebben dat het deze maand misschien wel raak is of is het klaar?

2Livelife vindt dit leuk.
  2. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ik lees mee, ben hier ook benieuwd naar!!!

Dinpin vindt dit leuk.
  3. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.483
    6.099
    113
    Vrouw
    Ja, PMS is echt vreselijk. Ik heb echt altijd alle zwangerschapskwaaltjes o.a.: droge mond, misselijk, weeïg, plopjes in buik, steekjes, zwaar gevoel in bm, trek in gek eten wat ik normaal niet heb, droge ogen, heldere dromen, puistjes op mijn rug ineens, pijn in mijn borsten, grotere borsten en ook alsof ze op ontploffen staan, over emoties nog niet gesproken.. en zo kan ik nog wel doorgaan. Iedere maand. Niet zwanger.

Zijn ook nu niet actief bezig met proberen trouwens.

Dinpin vindt dit leuk.
  4. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ja kan. Ik had het bijvoorbeeld bij mijn vorige zwangerschap. Maandenlang niet bezig met zwanger worden en geen pms klachten. De eerste maand proberen en hup, meteen klachten. Ik dacht dat ik psychologische hulp moest gaan zoeken, omdat ik er misschien 'teveel' mee bezig zou zijn en dat mn lijf er zo op reageerde. Ik bleek gewoon hartstikke zwanger.
    Maarrrrrr, ook vele maanden gehad met alle klachten uit het boekje en dan mooi op tijd ongesteld geworden.
    Dus nogmaals, het kán.

Dinpin vindt dit leuk.
  5. Dinpin

Dinpin Bekend lid

21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Oftewel: geduld :rolleyes:

Deel Deze Pagina