Stomme (schoon)familie

Discussie in 'De lounge' gestart door Viviennee, 6 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik vind het stiekem altijd wel leuk om over nare schoonfamilie te lezen, ik kan me echt verbazen over wat mensen doen en laten.

Mijn schoonfamilie heeft nooit een fuck om mij gegeven of naar mij gevraagd, ook superweinig contact met hun zoon en nog meer echt nare dingen in hun verleden zonder mij, en nadat ik kinderen baarde vonden ze ineens dat ze gewoon maar altijd recht hebben om langs te komen.
    Nooit iets over hoe ze nooit iets hebben laten horen, ik heb ook nooit een felicitatie gekregen of zo. En ineens lekker bij ons op bezoek nu er kinderen zijn, en de kinderen moesten daar maar komen logeren en oppassen bla bla. I think not.

Nog meer mensen met stomme schoonfamilie? upload_2019-4-6_17-53-31.png

2. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    Ik meld mij. :roflmao::roflmao::roflmao:

Ze hebben onze zoon nu 5 keer gezien hij is 1 jaar en 4 maanden, terwijl wij het eerste jaar op 5 min afstand woonde.:|

3. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een heel stomme schoonfamilie. Sommigen ervan kan ik nog luchten, maar de meesten mogen van mij een enkeltje Australië boeken. Ik zal ze erg missen... als kiespijn.

NiVa0230 vindt dit leuk.
  4. Niets

Niets Actief lid

1 mrt 2019
    129
    109
    43
    Vrouw
    Hier ook een stomme schoonfamilie. Schoonvader heb ik nooit gekend, was al overleden. Schoonmoeder is knettergek. Gelukkig met hele familie geen contact meer.

Man en ik zijn zelfs getrouwd zodat hij mijn achternaam aan kon nemen. Hij wilde liever bij mijn familie horen dan bij de zijne.

Popie vindt dit leuk.
  5. Lolalili

Lolalili Niet meer actief

Jup word er knettergek van dat gebemoeial elke keer
    En niet luisteren als wij iets niet willen of anders doen

Popie vindt dit leuk.
  6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Jep. Hier ook een gekke (zeg maar rustig gestoorde) schoonfamilie, nou ja, schoonouders.

Popie vindt dit leuk.
  7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Schoonfamilie niet die doen alles voor ons, maar mijn moeder? Neuhhh die is totaal niet betrokken, ze heeft onze zoon nu 3 x gezien denk ik.. Kwam gewoon niet op de verjaardag van mijn dochter en ook niet op die van mijn man! Als ze wel komt meent ze wel overal iets van te moeten zeggen.. :|

Poolvos vindt dit leuk.
  8. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Geen last meer van. Voordeel van de scheiding dat ik die mensen nooit meer heb gezien. Wat een opluchting. Nog nooit zo’n liefdeloze familie gezien als die. Elkaar niks gunnen en roddelen bij het leven.

Nu heb ik een geweldige schoonfamilie!

Ysabella vindt dit leuk.
  9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wacht. Schreef ik dit nou zojuist? Ohnee. Jij was ‘t.
    Misschien kunnen onze moeders vriendinnen worden en ons (nog meer) met rust laten.

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ooohh, wat erg zeg, als ze niet eens bij je kinderen langs willen komen :eek:

@Beheer, mag "schoon" in de titel misschien tussen haakjes?

11. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ja, hier ook! Maar wij hebben besloten geen energie meer in bepaalde personen te steken. Dat brengt een hoop rust moet ik zeggen.

Poolvos vindt dit leuk.
  12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hier ook al jaren geen contact meer. Op zich was schoonvader altijd wel oké, maar schoonmoeder...
    De jongste hebben ze nooit gezien. De oudste keer of 3 en de middelste 2 keer.

Toen mijn eerste zwangerschap een miskraam werd, zei ze... pfff ik wilde ook nog geen oma worden.
    En dan moet je niet denken dat we heel jong of nog maar pas bij elkaar waren. Hij was 32, ik 26 en ruim 3 jaar samen.

13. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Schoonmoeder geen idee woont ergens in Spanje en eigenlijk weet niemand waar... Heeft de kinderen ook nog nooit gezien, m'n man heeft haar al 25 jaar niet meer gezien. (heeft ooit tijdens kerst tegen m'n man gezegd dat ze hem nooit had willen hebben/krijgen, dus ook gelijk laatste keer contact zo ongeveer.)
    En schoonvader hebben we nu sinds 1,5 jaar contact mee en daar zijn we 1x geweest en hij 2x bij ons... Meer dan zat zeg maar
    Er loopt ergens nog een broer en halfbroer van m'n man, maar geen contact mee, dus eigenlijk heel rustig op dat gebied haha .

Als ik de verhalen hoor over vroeger, mis ik er ook helemaal niets aan.

14. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Mijn man heeft stomme schoonfamilie. Zijn schoonmoeder, mijn moeder dus, heeft een relatie met een zeer dominant betweterig heerschap dat iedereen tegen zich in het harnas jaagt. Bij mijn man heeft hij het dus ook al verbruid, dus is ie hier niet meer welkom. Mijn moeder komt daardoor ook niet, ik heb haar inmiddels al een jaar niet meer gezien. Mijn zoons kruipen, eerste stapjes, eerste woordjes etc heeft ze allemaal gemist, net zoals alle feestdagen incl zijn verjaardag. Ze reageert ook niet op mail, bellen etc dus ik heb geen idee hoe lang deze situatie nog gaat duren. Wat mijn man betreft duurt ie voor altijd, hij is er helemaal klaar mee. En eigenlijk kan ik m geen ongelijk geven.

15. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Mijn moeder zoekt ook nog vriendinnen geloof ik. Kunnen ze met z'n drieën doen wie er het hardst haar (klein)kind(eren) negeert. Jullie moeders krijgen er wel haar vriend bij cadeau, want daarmee speelt ze Siamese tweeling.

16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Waarom is er geen *braak* emoji hier op ZP?

17. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Moeder, titel verdient ze niet, heeft kleinkinderen nog nooit gezien, omdat ze tijdens de zwangerschap van onze eerste de deur uit is gelopen. Heb haar nooit meer terug gezien ook....
    *daahaag*

Ik heb juist leuke schoonouders. Gelukkig maar ;)

18. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Jee wat zijn er hier nog aardig wat dames waarvan de moeder hen gewoon laat barsten! Wat erg dat anderen dit ook meemaken, en tegelijkertijd "fijn" dat ik niet de enige ben.

19. XdropjeX

XdropjeX Fanatiek lid

16 nov 2011
    1.156
    1.038
    113
    Mag ik ook meedoen..schoonvader heeft zoon in kraamweek gezien. Schoonmoeder 3 maanden erna nog 1 keer..daarna nooit meer. Hij is 6.5 jaar. Haat ze, zijn geen opa en oma. Ohja..broer van man vond dat hij ook peetoom moest worden van een eventuele 2e kind(die nooit is gekomen). Van de eerste is hij peetoom, ook al 4 jaar niet gezien maar oke.

20. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Jij ook dus? Bizar he? Ik was pas echt boos toen ik zelf kinderen kreeg. Daarvoor snapte ik het nog wel (al eerder paar jaar geen contact gehad) maar sinds ik kinderen heb weet ik dat het van uit mijn kant nooit meer goed gaat komen.
    Hoe sta jij erin?

Deel Deze Pagina