Welk forumlid link jij direct aan Zwangerschapspagina?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nina Sanders, 30 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Mijn zus en ik waren een keer op een camping met onze ouders en toen vroeg er een jongen wat we van elkaar waren omdat we altijd samen waren. ‘Wij zijn zussen’ zeiden we toen. Keek hij van de 1 naar de ander en toen zei hij ‘ja, nu je het zegt’ :roflmao:

Evanesco, Ansel, Nellie4 en 8 anderen vinden dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Je hebt het echt heel goed gedaan. Ik wil niet belerend klinken ln maar ik meen het oprecht.
    En inderdaad; soms worden bio ouders daar boos om en ergens snap ik dat echt heel goed. Ondanks dat je kind niet meer bij je woont blijf je wel nog steeds papa en mama.
    Maar soms is er gewoon echt te veel gebeurd en dan heb je het over jouw situatie. En ik vind dat echt prachtig ❤️

suus1983, Adje, Ysabella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hou oud was jij toen je ouders het gesprek adoptie met je aan zijn gegaan?

4. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Nooit :roflmao:
    Nee serieus, we hadden het daar laatst over en we konden ons het niet herinneren als een echt gesprek. Het was gewoon zo. Mijn ouders waren mijn ouders, maar er was ook nog ergens een andere mevrouw die mij op de wereld heeft gezet. Mijn ouders hebben mij ook nooit aan tafel gezet en gezegd: 'nu moeten we je iets vertellen'. Wel vroegen ze weleens; 'denk je af en toe aan je biologische moeder?'of: 'ben je nou niet benieuwd wat je biologische moeder daarvan gevonden zou hebben?'
    Nee, ik was geadopteerd en dat was net zo gewoon als dat mijn zusje biologisch gezien echt van mijn ouders is.
    Ik vind daar wel wat van als ouders pas járen later zoiets groots aan hun adoptiekinderen vertellen.

5. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Waarschijnlijk gaat het al lang niet meer over namen haha!

Ook hier al een tijdje lid, diverse namen gehad tijdje aanwezig toen afwezig en nu weer aanwezig!

Maar ik denk bij Zp aan @Nikki88, @Whysteria, @dirksmama @TinaTeenslipper @edelweiss en nog veel meer waar ik zo snel geen namen meer van weet :roflmao:

Iertje81, Whysteria en Zulema vinden dit leuk.
  6. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.593
    22.042
    113
    Mijn man heeft dat dus echt met zijn broer, biologisch 100% broers van elkaar maar zwager is donker (huid/ogen/haar) en mijn man heel licht. Maar op de één of andere manier vinden mensen ze toch op elkaar lijken. Ik zie het zelf totaal niet overigens.

Iertje81 en hummeltje5 vinden dit leuk.
  7. Zulema

Zulema Fanatiek lid

8 aug 2019
    1.670
    1.136
    113
    Vrouw
    @Umm85 @islah (destijds, inmiddels actief onder een andere naam) @TinaTeenslipper @tuc @Nikki88 @soeee (volgens mij?). Dit zijn de namen die binnenschieten als ik aan zp denk.

citroenrasp, Schuurpapier en tuc vinden dit leuk.
  8. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    #488 Iertje81, 5 feb 2020
    Laatst bewerkt: 5 feb 2020
    Mijn dochter is ook heel blank en mijn zoontje donker van huid. Maar je ziet duidelijk dat ze broer en zus zijn!
    Mijn zoontje is ook echt een Indiaas jongetje en mijn dochter een west Fries :roflmao:;)

9. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.593
    22.042
    113
    Dat kan trouwens ook nog veranderen he. Een half Antilliaans buurmeisje van ons ging in 10 jaar van licht naar donker naar licht naar donker, echt apart!

hummeltje5 vindt dit leuk.
  10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    O echt? Dat wist ik niet!

11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Ik merk trouwens dat ik, door alle vragen en interessante informatie, enorm afdwaal in dit topic :oops:
    Sorry @Nina Sanders
    Ik zal weer OT gaan. ;) @Vaasje heeft gelijk :D

Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  12. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Haha ohh zo bedoelde ik het niet hoor, meer dat ik na 25 pagina's dacht ohja laat ik ook even wat zeggen :D

Ansel, Whysteria en Iertje81 vinden dit leuk.
  13. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Kan iemand mij misschien vertellen wie Booommm was/is?

Ik zie dat ik in het verleden veel berichten met haar heb gewisseld maar ik weet inmiddels echt niet meer wie het is :eek:

14. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.357
    28.598
    113
    Tuttebella, Glimmer (of Glitter? zoiets) en als laatste had ze volgens mij even iets van Lauren5 of Laura5 maar die was maar kort en volgens mij heeft ze het daarna opgegeven.

15. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Hmm dat zegt me nog minder.

Ik heb in 2016 veel contact met haar gehad maar gaat geen belletje rinkelen op het moment :cool:

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    In 2016 is ze bevallen van haar 3e dochtertje.
    Misschien dat er nu een belletje gaat rinkelen. ;)

17. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ik ben soeee :D maar al best lang niet meer onder die naam haha!

Zulema, citroenrasp en Whysteria vinden dit leuk.
  18. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.971
    33.649
    113
    Glimmer inderdaad. Van dat trouwtopic :roflmao:

citroenrasp, GossipGirlxoxo en Ysabella vinden dit leuk.
  19. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Jij ook hier :p

Schuurpapier vindt dit leuk.
  20. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Hahaha yes! Jij bent J. toch? :roflmao:

Deel Deze Pagina