Ze zei alleen bento wattes, niet iedereen kent dat. Het was kleinelai die het nodig vond om overal weer de draak mee te steken. En
Ah joh, zuurpruimen ik loop gewoon een beetje te dollen en flauw te doen. Neem het leven niet zo zwaar joh
Well that escalated quickly.. #doeslief! Ik weet oprecht niet wat bento is? En dat van m'n boterhammen, dat is natuurlijk een grapje
bento is een opgemaakte lunch. Oorspronkelijk komt het uit Japan en dan maken ze bijvoorbeeld een rijst gerecht klaar in de vorm van Hello Kitty of zo. Ziet er ontzettend leuk uit maar is natuurlijk veel werk.
Maar het feit dat er nu mensen steigeren, betekent dat er dus echt mensen zijn die hier tijd voor hebben? edit: buiten Japanners dan. Die slapen niet. Echt waar, heb ik gezien op tv
Ik heb geen idee? Blijkbaar? Ik ken het vanuit Japan inderdaad, daar is het onder moeders een soort status, wie besteed de meeste tijd en moeite. In Amerika en Europa heb je het ook maar dan meer gericht op broodjes. Waarom Tuc en Suus vallen over mijn bentograpje weet ik niet. misschien maken zij ook Bentos of hun omgeving of zo. Geen idee. Edit: en Japanners gaan heel ver idd. Die staan serieus om 4u sochtends op om zulke dingen te doen voor hun partner en kinderen
Voor Bento?? Ja die maak ik elke dag voor de overblijf. Wel de Hollandse manier, geen spiderman van rijst gemaakt
Echt? Ik ben nu wel serieus benieuwd! Kun je dit op Pinterest vinden? (Oprecht! Niet om flauw te doen ofzo)
Nog nooit een Bento gemaakt. Ik steiger over het feit dat jij het zo vaak nodig vindt om dingen die gezegd zijn in topics uit zijn verband te rukken en mensen voor ermee voor lul zet.
Nou ja, ze steekt ook de draak met mijn was routine en daar stijger ik ook niet van. Misschien kan er soms iets meer geleerd worden niet alles zo persoonlijk op te vatten. Ik kan er in ieder geval wel om lachen het zet mij weer even met beide benen op de grond dat minimaal 8 wassen per week soms 12 best veel zijn. @KleineLai is altijd best wel heel direct met dingen zeggen en soms kan dat kwetsend overkomen, maar dit vond ik eerlijk gezegd niet onder kwetsend vallen. Het woord kwetsend is even mijn eigen invulling.
Oh trek het me niet persoonlijk aan, vind het gewoon niet grappig. Hebben duidelijk een ander soort humor denk ik. Het gaat mij een beetje om de toon waarop zoiets gaat.