Pinterest vast ook. Er staat veel op instagram. Ik heb een account daar https://www.instagram.com/lunch_fun
Eerlijk, ik denk dat dat nu inderdaad het geval is. Op mij komen de posts over als een beetje dollen en gek, zwaar overdreven geklets.
Ja dat zou kunnen in dit geval. Het is alleen niet de eerste keer dat dit gebeurd, dus misschien dat ik mij er daarom meer aan stoor.
Ziet er heel leuk uit en mag ik zeggen dat ik het wel heel leuk vindt om je naam te weten na al die jaren haha
Oké dit duurde "even" voordat ik hem doorhad, (Wilde al bijna reageren dat ik dit wel een heel kinderachtige opmerking vond)
Natuurlijk wel. Misschien niet specifiek over iemand en meer in het algemeen, maar alles wat je neerzet komt wel ergens vandaan.
dat is het en niet meer dan dat. Een overdreven opsomming van alle extremen in dat soort topics. In 1 fantasiepersona gegoten die lekker passief agressief haar leven als de standaard neerzet.
@tuc wat ziet dat er leuk en vooral uitnodigend uit om op eten, merk je ook dat je kinderen hierdoor meer en gezonder eten?