hoi dames, We willen zaterdag iets leuks gaan doen met onze meiden, 1.5 en 3. We willen niet te ver weg (wonen in Leiden dus niet naar Groningen ) en iets voor een uurtje ofzo (dus geen dierentuin). Nu hebben we zitten denken aan Bubbeljungel in Leiderdorp of een zwembad ofzo maar verder komen we niet echt. Iemand ideeen? En qua zwembad, heeft iemand een tip? Ik wil eigenlijk iets tropisch ofzo, zoals vroeger Tropicana was in Rotterdam Alvast bedankt!
Ja dat wel maar ik vind 40.50 voor alleen zwemmen wel een beetje duur eigenlijk. En is dat wel leuk voor zulke kleintjes? Ik dacht altijd dat dat meer voor wat grotere kinderen was?
Bubbeljungle is leuk voor een paar uurtjes (zeker met deze leeftijd). Ik weet niet of Avifauna open is (vogels kijken en speeltuin, moet het natuurlijk wel redelijk weer zijn). 't Geertje is ook erg leuk! Kidszoo in Noordwijkerhout schijnt ook een erg leuke binnenspeeltuin te zijn. Zwembad de Estafette in Nieuw Vennep en de Wasbeek in Sassenheim zijn ook erg leuke zwembaden.
oh als het stopt met waaien is dat ook zeker een leuk idee! Katwijk is zo ver op zich niet dus kan wel ja