Welk geboorte kaartje hebben jullie?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door yara1986, 20 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Ik heb zo'n kaartje van Jipperdepip in mijn geboortekaartjes
    verzameling.. zijn echt super leuk.. maar begreep wel dat het
    nog redelijk veel werk is voor de papa voor het verstuurd kan worden.. mama zal dan wel op bed liggen..

2. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Leuk onderwerp!
    Ben ook druk op zoek naar geboortekaartjes en die van Jipperdepip zijn inderdaad wel heeel erg leuk! Maar wel erg duur.

Veel kaartjes moet jezelf nog thuis in elkaar zetten, is dit niet erg veel werk?

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hahah hier grafisch vormgeven gedaan
    mijn trouwkaarten wel zelf gemaakt
    maar geboortekaartjes laten we maken
    wel in dezelfde stijl gevonden als de trouwkaarten

4. misa

misa Niet meer actief

#44 misa, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2010
    De laatste twee kon ik niet openen, maar ik vond nummer 2 en daarna nummer 3 het leukst!
    Misschien helt het je..? :)

Die van Jipperdepip zijn zeker gaaf! Ik ben ook direct naar de prijzenafdeling gesurfd en het toen maar snel weg geklikt... Dat vind ik te duur. Maar voor de echte creatievelingen: je kunt het zelf proberen. Maak je er eentje om te proberen, kun je al ver van te voren mee beginnen..!

Wij vinden kaartjes als deze erg leuk: (van kaartmix)

Geboortekaartjes trouwkaarten geboortekaartje adoptiekaartjes jubileumkaartjes kerstkaarten bestelt u online bij KAARTMIX!
    (eerste rij)

Geboortekaartjes trouwkaarten geboortekaartje adoptiekaartjes jubileumkaartjes kerstkaarten bestelt u online bij KAARTMIX!
    (bijv. nr 2, 3, 4, 5)

(Bijv. nr 8, 37, 38, 39)

(nr 9 of 10)

Genoeg ideeen en tijd nog voor ons!

5. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben het kaartje zelf op de computer gemaakt en daarna laten drukken. Is inderdaad veel goedkoper dan dat je de kaartjes kant en klaar besteld! En ook veel persoonlijker ;)
    (De krasstickers heb ik via een amerikaanse website besteld)

6. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
  7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Wij hebben dit kaartje, die zie je niet zo snel en kwam er via internet achter. Ik wilde geen kaartje van mercard ofzoiets, die heeft iedereen al.

Dit is voorbeeld kaartje, wil je echte naam e.d. nog niet kwijt ;)
    En bij ons is het gewoon Ons apekoppie is geboren (niet de 2e)

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Welkom | Sprookjes geboortekaartjes met foto Wij hebben ze hier laten maken en bij geboortepost laten drukken. Een plaatje waarop de baby op een gerbera lag, was erg mooi geworden. De eerste keer hebben we een kaartje met een foto direct via geboortepost laten maken, ook leuk.

Deel Deze Pagina