Ik heb zo'n kaartje van Jipperdepip in mijn geboortekaartjes verzameling.. zijn echt super leuk.. maar begreep wel dat het nog redelijk veel werk is voor de papa voor het verstuurd kan worden.. mama zal dan wel op bed liggen..
Leuk onderwerp! Ben ook druk op zoek naar geboortekaartjes en die van Jipperdepip zijn inderdaad wel heeel erg leuk! Maar wel erg duur. Veel kaartjes moet jezelf nog thuis in elkaar zetten, is dit niet erg veel werk?
hahah hier grafisch vormgeven gedaan mijn trouwkaarten wel zelf gemaakt maar geboortekaartjes laten we maken wel in dezelfde stijl gevonden als de trouwkaarten
De laatste twee kon ik niet openen, maar ik vond nummer 2 en daarna nummer 3 het leukst! Misschien helt het je..? Die van Jipperdepip zijn zeker gaaf! Ik ben ook direct naar de prijzenafdeling gesurfd en het toen maar snel weg geklikt... Dat vind ik te duur. Maar voor de echte creatievelingen: je kunt het zelf proberen. Maak je er eentje om te proberen, kun je al ver van te voren mee beginnen..! Wij vinden kaartjes als deze erg leuk: (van kaartmix) Geboortekaartjes trouwkaarten geboortekaartje adoptiekaartjes jubileumkaartjes kerstkaarten bestelt u online bij KAARTMIX! (eerste rij) Geboortekaartjes trouwkaarten geboortekaartje adoptiekaartjes jubileumkaartjes kerstkaarten bestelt u online bij KAARTMIX! (bijv. nr 2, 3, 4, 5) Geboortekaartjes trouwkaarten geboortekaartje adoptiekaartjes jubileumkaartjes kerstkaarten bestelt u online bij KAARTMIX! (Bijv. nr 8, 37, 38, 39) Geboortekaartjes trouwkaarten geboortekaartje adoptiekaartjes jubileumkaartjes kerstkaarten bestelt u online bij KAARTMIX! (nr 9 of 10) Genoeg ideeen en tijd nog voor ons!
Wij hebben het kaartje zelf op de computer gemaakt en daarna laten drukken. Is inderdaad veel goedkoper dan dat je de kaartjes kant en klaar besteld! En ook veel persoonlijker (De krasstickers heb ik via een amerikaanse website besteld)
kennemer geboortekaartje 11015 Kennemer geboortekaartjes Geboortekaartjes - online geboortekaartjes winkel - drukkerij klaassen Deze hadden wij.
Wij hadden voor Tes deze... Iedereenmaghetweten.nu - Kaarten Nu hebben we ze bij www.youngart.nl besteld, welke hou ik nog even geheim...
Wij hebben dit kaartje, die zie je niet zo snel en kwam er via internet achter. Ik wilde geen kaartje van mercard ofzoiets, die heeft iedereen al. Dit is voorbeeld kaartje, wil je echte naam e.d. nog niet kwijt En bij ons is het gewoon Ons apekoppie is geboren (niet de 2e)
Welkom | Sprookjes geboortekaartjes met foto Wij hebben ze hier laten maken en bij geboortepost laten drukken. Een plaatje waarop de baby op een gerbera lag, was erg mooi geworden. De eerste keer hebben we een kaartje met een foto direct via geboortepost laten maken, ook leuk.