De titel zegt 't eigenlijk al, ik ben op zoek naar ervaringen met de Topmark tandemwagen. Is 't wat of toch niet zo?! M'n zoontje is straks 2 jaar en 2 maanden en eigenlijk zie ik het niet zo zitten om de hele winter lang te gaan lopen tobben met een plankje achter de kinderwagen. En aangezien ik geen auto heb en alles lopend doe, leek deze wagen mij wel een goede, tijdelijke oplossing. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze wagen!
Heb in de zomer via marktplaats eentje kunnen kopen. Onze dochter word straks 2 en die blijft ook echt niet bij mij lopen dus om te voorkomen dat ik er steeds achter aan kan rennen hebben we dus eentje aangeschaft. Jammergenoeg nog niet gebruikt. De beeb zit nog goed. hihi
Anders kijk eens via de zoekfunctie, kom je vast veel antwoorden tegen. Ik heb er ook 1 en gebruik hem al jaren met veel plezier. Voor 5 euro incl. babynestje tweedehands gekocht en voor dat geld kan je het echt niet laten hoor. Hij is erg fijn vind ik. Sommigen vinden het zwaar met een ouder kind voorin, maar dat vind ik helemaal niet. En hij past mooi overal door het gangpad en is wendbaar. Passen ook veel boodschappen onderin. Echt ideaal.
ik vond het een afschuwelijke wagen een paar jaar geleden, misschien is het model in de tussentijd aangepast qua rijden. Uiterlijk niet. Ik moest aan de zijkant steeds tegen duwen zoals je dat ook weleens met een winkelwagen hebt. Qua gewicht wogen de kinderen beiden ongeveer evenveel, het was nml een tweeling. Ik geef de voorkeur aan een wagen naast elkaar. Ik heb de mountain terrain duo en die vind ik heerlijk rijden, mijn dochter van bijna 3 zit er ook weleens in met haar broertje.