Wanneer moet je ongeveer je kinderkamertje uitzoeken? Wat zijn gemiddelde levertijden waar je wel rekening mee moet houden? Kortom met hoeveel maanden hebben jullie de kamer uitgezocht of gaan jullie die uitzoeken?
Wij hebben het kamertje met 20 weken uitgezocht. We krijgen het als het goed als ik 26 weken ben! Zo wel heel snel zijn, maar het verschilt nogal per kamertje. We vonden twee kamertjes heel erg mooi, die we hebben gekozen duurt maar 6 weekjes, de ander zo zeker 3 maanden op zich laten wachten. We hebben het met 20 weken uitgezocht, ivm de 20weken echo. Toch net even wat meer zekerheid dat alles goed gaat met de kleine.. Is trouwens vroeg zat vertelde de dame in de winkel! Heel veel plezier met uitzoeken!
Ik heb em een week geleden opgehaald, geen levertijd maar direct op voorraad. Bij derest was het 6 weken.
Wij hebben 't kamertje pas laat uitgezocht. Omdat we op het laatste moment een ander huis hadden gekocht en de baby anders een tijdje op onze kamer zou komen. Rond week 28 zijn wij volgens mij gegaan, en er zat een levertijd op van 14 weken. Maar toen wij aangaven dat we hem eerder nodig hadden, hebben ze dat allemaal voor ons geregeld. 4 weken later stond het kamertje al bij ons thuis! Echt superservice van babydump.
Sommige kamertjes hebben een levertijd van wel 12 weken. Bestel dingen op tijd, want soms zijn dingen beschadigt en moet er weer een nieuw onderdeel besteld worden, waardoor alles weer langer duurt. Lees hier wel eens verhalen dat het kamertje net met week 39 klaar was, omdat er van alles mis ging. Daarom heb ik met 14 weken de babykamer besteld, en we krijgen hem binnen als ik 24 weken ben. 10 weken levertijd, normaal gesproken zou het 8 weken zijn, maar omdat de fabriek in de vakantie 2 weken dicht is, duurt het iets langer.
ik had trouwens me kamertje wel eerder hihih ik had hem gekocht met 13 weken en met 23 wkn had ik alles kant en klaar
wij hebben het kamertje met 16weken besteld. was eigenlijk niet de bedoeling! wij kwamen terug van de echo waar we te weten zijn gekomen dat wij een zoontje krijgen. we wilden eigenlijk de eerste echte "jongens" kleertjes kopen en kwamen terug van babydump met een bestelbon van de kinderkamer, de box en alle aankleding. alles word te samen geleverd (11weken levertijd) vrijdag staat alles binnne!
Beankt allemaal. Het varieert dus nogal. Ik heb net al geinformeerd bij de winkel waar we het kamertje zouden willen halen (eerst nog even kijken daar natuurlijk). De levertijden zijn 12-18 weken. Denk dat wij in september maar wel vast moeten gaan kijken, dan zouden we het kamertje klaar kunnen hebben in december!
Jeetje een levertijd van 12 tot 18 weken, dat is wel heel extreem. En dan maar hopen dat er niks beschadigt is, en dat er niks opnieuw besteld hoeft te worden. Als de levertijden zo extreem zijn, zou ik zeker voor de 14de week bestellen.