Hoi dames, even een huishoudelijk vraagje. Logan heeft van die onzettende leuke badspeeltje, eendjes, riddertje, draakje enz.. het nadeel is dat er water in kan komen en dus ook algvorming in komt. nu heb ik geen zin om elke 3 maanden nieuwe speeltjes te kopen. en je scheint ze goed schoon te kunnen maken alleen de vraag is nu hoe? ik heb als soja geprobeerd maar dit hielp niet echt. iemand tips of trucs? alvast bedankt
Ik doe de speeltjes altijd in de wasmachine. Maar of het dan ook van binnen super goed schoon wordt weet ik eigenlijk niet.
Ik gooi altijd alle speelgoed in een emmer met daarin heet water en een flinke scheut bleek. Daarna even goed afspoelen met schoon water en ze zijn weer helemaal schoon. Ik heb badspeelgoed in alle kleuren van de regenboog, maar ze zijn er nooit in een ander kleurtje uitgekomen.
Ik knijp ze altijd uit na het spelen en zet ze dan op hun kop op een handoekje op de rand van het bad. Ik heb 1x zwarte troep erin gehad en toen heb ik nieuwe gekocht, toen liet ik ze gewoon op de rand staan zonder uit te knijpen en zonder handdoekje. Degene die ze nu heeft behandel ik op bovenstaande manier en dat gaan al zo`n 1,5 jaar goed.