Op de voorkant van het kaartje van onze oudste stond "made with love", lekker kort en krachtig. Binnen in hadden we: Leven uit ons leven klein en heel bijzonder we geven jou een naam maar eigenlijk heet je wonder Bij onze jongste: Zo lief Zo klein Zo mooi Zo welkom Zo van ons En "geboren om voor altijd lief te hebben"
Wij hadden het volgende gedichtje: Oogjes als sterretjes Een mensje heel klein Wat zijn wij gelukkig Jouw papa en mama te zijn!
Ik moet er eigenlijk wel om lachen..! hihi! Ik zou het zelf nooit doen, maar zo schokkend vind ik het nou ook weer niet hoor!
Iemand nog een kort en krachtige tip? En iets voor dat mensen moeten bellen voor de komst, maar dan op een speelse manier? Ben benieuwd!
Hebben jullie dat nou ook dat als je zo al die gedichtjes leest je een beetje emo wordt? Of ben ik nou echt TE zwanger Wij hebben: (kwam hier al voorbij) Ons kleine schoppertje speelt niet langer verstoppertje (erg toepasselijk) En: Je hebt twee kleine handjes Geef ons er beide 1 Samen zullen we je leiden Tot je zegt: ik kan het wel alleen. Wij zijn namelijk niet zo crea
wij hadden op de voorkant nog staan: Liefde kreeg handjes en voetjes. In de kaart hadden we het zelfde gedicht als linda1980
Jois: Voor het bezoek! Bel, kom en bewonder! Vind hem super maar mijn schoonzusje had het bij hun eerste dus ik kan hem niet meer gebruiken, vinden wij!
bij de 1e hadden we: links: zo klein zo lief zo mooi rechts: met zn 3en is t nog leuker! bij de 2e: links: wat isse klein wat isse lief wat isse mooi mijn zusje rechts: na 9 maanden bij mama is t nu een feit we zijn blij dat je er bent onze kleine meid! bij deze zijn we nog aan t zoeken!
Bij onze eerste hadden we: Je hebt 2 kleine handjes, geef ons er beiden 1 Totdat je zegt: Ik kan het wel alleen.. Bij nr 2 houden we het nog even geheim Succes met zoeken!!!
wij hebben geen gedichtje, houden we allebei niet zo van Bij ons komt erop te staan: om een lang verhaal kort te maken, hij is er! en voor het bezoek, bel,kom en bewonder!!
Mama is zeer gevleid, want ze is eindelijk haar buikje kwijt. Maar onze papa is te beklagen, want we zijn nu met zijn tweeen om hem te plagen. Deze hadden we toen de tweede werd geboren En dat ze even moesten bellen als ze kwamen deze Je bent van harte welkom! Laat je even weten wanneer je een beschuitje komt eten?
Ik vond het heel lastig want ik hou totaal niet van al die gedichtjes. Uiteindelijk is het geworden: Zo lief, zo klein, zo bijzonder Minicik, sevimli, bir o kadar da ozel (de tweede regel is dus dezelfde zin in het Turks )
wat allemaal leuke gedichten: wij hebben deze in de kaart, heeft mijn man uitgekozen! Mama droeg mij 9 maanden lang Zij werd er s nachts soms wakker van Maar nu ik ben geboren kan ik ook mijn papa storen. en nog een,alle vliegen in 1 klap!: Aarzel niet en kom snel kijken, Op ..kunt u ons bereiken Dan geeft u de fles, Op het volgende adres: groetjes Dorianne
opzij opzij want ik wil er ook bij, met ..gram en ..cm, mooier dan gedacht. wie had zo`n wonder ooit verwacht? ... is mijn naam. had je hem nog niet op de kalender staan, zet hem er dan maar bij, op...datum is er vast nog een plaatsje vrij.
Wij willen op het kaartje gaan zetten: Eerst hadden we elkaar. Toen kregen we jou. Nu hebben we alles En verder weet ik het nog niet
Wij hadden : Papa trots, mama blij, buikje weg, ik erbij! En links een songtekst van Peter Pan (op de voorkant stond een buikschildering van Tinkerbell -tja, disney fans) "the second star to the right, shines in the night for you to tell you that the dreames you have really can come true" De 2e willen we weer zo'n soort songtekst/boodschap meegeven, maarja, voor de 1e was het al zo moeilijk.. dus ik ben benieuwd of we iets kunnen vinden. Op onze trouwkaart hadden we overigens ook een disney songtekst, van het liedje 'all around the world' (parkmuziek/parade nummer)
Bij Tijs hadden we: Zwijgend hou ik je in mijn armen Drie, vier, vijf minuten lang Jij kunt zo mijn hart verwarmen Met jou ben ik voor niets meer bang Wij vonden dit een erg mooi gedichtje en niet zo standaard. Verder hadden wij geen zinnetje op het kaartje dat mensen moesten bellen van te voren. Wij hebben eigenlijk niemand in onze omgeving die zo maar aan zou komen dus vonden we niet nodig.
Na vele jaren wachten is na hoop verdriet en veel geduld Met dit mooie meisje-jongen onze grootste wens vervuld!!!! Dankbaar en heel blij zijn we met de geboorte van....... .... etc Dit is hoogstwaarschijnlijk de tekst die wij gaan gebruiken.. we zijn 3 jaar verder, helaas ook drie miskramen gehad, gelukkig nu weer in verwachting...vond hem wel toepasselijk jullie???
Wij zijn er nog niet uit maar deze vind ik zooo leuk!: In papa's ogen twinkelt een lichtje, dat duizend maal meer zegt dan elk gedichtje.