wij hebben dit gedichtje/tekst uitgekozen een mooi moment overtreft al onze dromen want vandaag ben jij op de wereld gekomen een meisje zo zacht,zo teer en klein wie had dat gedacht dat jij zo mooi zou zijn en op andere kant van de kaart wij zijn dankbaar en gelukkig met de geboorte van
Wij hadden op de voorkant van het kaartje de naam van onze zoon staan en dan daaronder: van geluk gesproken aan de binnenkant stond dan: geluk kent vele vormen... ...lief, teder, klein en blij. één ding weten we nu zeker, compleet geluk, dat ben jij
Wij gaan deze gebruiken die hebben we al zo lang in ons hoofd: Hoera! Het is me gelukt. Ik ben op mijn verjaardag geboren!
Wij zijn niet echt van de gedichtjes ... Op het kaartje van onze dochter stond Gekregen om van te houden !! Op onze trouwkaart Ook een kaart hihi Ruim 2500 dagen samen... Geen seconde teveel !! Bij de volgende komt op het kaartje Geboren om voor altijd lief te hebben !!
Hier komt de mijne : Na een rodeo van 9 maanden , Heb ik : Miro , wegens plaatsgebrek, mijn schuilplaats verlaten. Je kunt komen kennis maken met mij in Serryus ziekenhuis nr 203.... enz Ben een paardenfreak , vandaar dit teksje er stond ook een tekeing bij van een baby die de navelstreng gebruikt als lasso
Hoi hoi, Leuk om al die gedichtjes/zinnetjes te lezen. Onze zoon is in december geboren en wij hadden als tekst Hallo, moet u horen Ik ben net optijd geboren Om u allen, lieve mensen Fijne feestdagen te wensen En daaronder zijn namen, gewicht en lengte. Aan de andere kant stond Wil je zijn oogjes zien twinkelen laat dan even de telefoon rinkelen Groetjesss Jetje
Wij kiezen voor: welkom kindje op de wereld welkom kindje kom erbij want op deze grote aarde is voor jouw een plaatsje vrij En dan: Ik moet even bijkomen van mijn geboorte avontuur samen met mijn moeder doe ik het rustig aan van 12 tot 15 uur Wilt u een beschuitje komen eten laat het even weten.
wij kozen voor: Maandenlang gekoesterd om een leven lang van te houden voor bezoekje: graag even bellen, alvorens vingers en teentjes te komen tellen
Wij hadden 2 gedichtjes, 1 gewone en 1 omdat mijn jongens 3 maanden te vroeg waren. Dat gedichtje over te vroeg geboren ging: 12 weken eerder dan gedacht werden jullie met spoed ter wereld gebracht Maar nu mag iedereen het horen Er zijn 2 dappere manneke's geboren. Ons geboortekaartje is pas 9 weken ong na de geboorte verstuurd.
Wij willen deze waarschijnlijk gaan doen: Het begin van een nieuw leven Zo heel erg mooi en klein Het is eigenlijk niet te omschrijven Hoe blij wij met jou zijn! Deze kan je ook als behang laten maken en willen we dan op de kinderkamer plakken.
wow! ik schiet helemaal vol van deze mooie gedichtjes, ik had bij mijn eerste kind een gedichtje uit de gedichtenbundel van mijn overleden vader aangepast waardoor het een heel persoonlijk lief gedichtje is geworden. voor deze bay vind ik ook mooi: Het geluk zit vaak in het kleine, maar dat iets kleins zo groots kan zijn, dat hadden wij nooit gedacht. of Warm geluk tevreden lig je daar gekomen als zovelen uniek als geen ander heb even gedacht om het kaartje vanuit mijn dochter te laten gaan maar ik vind het uniek dat kindje ook geboren wordt dus mag het ook om dit kindje gaan.
wat een leuke topic. wij hadden: ons schoppertje speelt niet meer verstoppertje. Wat zijn wij opgelucht en blij, onze kanjer is erbij!
Wij hadden; "Liefde is het enige wat zich vermenigvuldigt als je het deelt" Onderaan hadden we lekker simpel staan; "Graag even bellen voor bezoek" ik vind de meeste gedichtjes met beschuitje eten en vingertjes tellen een beetje afgezaagd..
Ik vind het gedichtje van een stoeltje bijschuiven best kunnen voor een 1e kindje hoor! Wij hadden bij Tim: Verre reizen zijn bijzonder, maar jij bent ons werelwonder. Voor bezoek: Bel, kom en bewonder. Nu hebben we een zinnetje wat past bij die we bij Tim hadden(kan het hier nog niet neerzetten ivm meelezers maar als iemand het wil weten mag pb altijd) Voor bezoek zetten we er deze keer niks op, de mensen die we meteen in de 1e week verwachten bellen van te voren en de rest komt op ons kraamfeest waarvoor we een los kaartje tussen het geboortekaartje stoppen.
Hier hadden we voor onze dochter de volgende tekst: In het leven is niets kostbaarder dan het gevoel gewenst te zijn. En voor onze zoon hadden we: Zijn is gegeven, worden doe je zelf. En nu voor de derde (volgensmij ken ik hier niemand): So incredible, the love we have, the things we hold, let´s make them last Ja, voor de oplettende lezer, een stukje uit Ilse de Lange haar hit, So incredible!
Wij hadden dit gedichtje voor onze dochter Papa en mama heb ik een had gezet, stiekem heb ik mama's buik bezet. Verrast maar zeer blij, hebben ze alles klaar gezet voor mij. Ons dochtertje was nl een groot (onverwachts) geschenk voor ons, vandaar dus dit gedichtje.
Ik vond dit gedichtje. Ik dacht dat ik niet zo "zweverig" zou zijn en voor een grappig gedichtje zou gaan. Maar ik zag dit staan en ik was er gelijk verliefd op: Soms valt er een klein engeltje op aarde zo schitterend zo zuiver en zo klein Soms valt er een klein engeltje op aarde wat prachtig dat het hier bij ons mocht zijn