Hier komt op t geboortekaartje Ons meisje! Zo lief, zo mooi en zo klein Jij hebt ons leven compleet gemaakt Gewoon, door er te zijn. En boven haar naam: Wens Wonder Werkelijkheid.
Ik heb zelf een gedichtje uit naam van onze zoon geschreven en bij de eerste had ik geen gedichtje maar heb ik zelf 50 mini boxpakjes zitten naaien en heb ik kledinglabels zelf eraan gemaakt. Ik houd niet van standaard of iets wat je zo kunt bestellen, ik ben veel te creatief ervoor, ik ga het deze keer niet zo uitgebreid doen als bij de eerste (toen had ik ook meer tijd) maar wel weer iets origineels en unieks.. (hoop ik hihi)
dit gedichtje stond bij ons op het geboorte kaartje: Na bijna 9 maanden mijn mama schoppen, Heb ik besloten hiermee te stoppen. Nu ga ik met wat kreten slaken, Leuk mijn papa wakker maken.
Is dat zo?? Hmm dat is idd jammer! Wist ik niet. Maar ja is ook al weer ruim 10 jaar geleden.. Nog nooit voorbij zien komen verder. Dit keer doen we het ook anders denk ik. Leuk topic zo..
Een mooi moment overtreft al onze dromen, want vandaag ben jij op de wereld gekomen. een meisje, zo zacht, zo teer en zo klein, Wie had ooit gedacht dat jij zo mooi zou zijn.
Ik/wij zijn allebei niet van de gedichtjes/teksten, vind het vaak zó zoetsappig... Wij hadden alleen boven haar naam; wens, wonder, werkelijkheid! En waarschijnlijk komt dat er bij de tweede ook weer boven
Bedankt meiden, we hebben nog steeds geen definitief gedichtje maar wel meer richting en kladjes! Blijf vooral posten!!!
Voor de one liners zie onderschrift ... Kaartje van de jongste had nog. De ogen van Elle stralen als ze je een kusje geeft En vol trots aan iedereen vertelt Dat ze nu een zusje heeft
Als aankondiging zin aan de rechter binnenkant hebben wij: Enjoy Life! Liv.. Aan het gedichtje gaan we nu twijfelen heb van de week ook nog zo een mooie gelezen, en nu kan ik m niet meer vinden dus druk aan het zoeken