Ik heb ASN, de enige reden omdat het niet in dubieuze zaken investeert. Ik ben er heel tevreden over.
Voor de ah spaarders. Even bij info balie vragen ik had 16 boekjes..... Heb er donderdag 10 in geleverd en vrijdag 6. Ze zorgen dan dat geld klaar ligt voor je
https://www.consumentenbond.nl/betaalrekening/bankenmonitor Onlangs heeft de consumentenbond onderzoek gedaan onder consumenten. Je kan ook even de eerlijke geldwijzer raadplegen!
Hier heb ik een deel op de ING en grootste deel op de Rabobank. Bij de Rabo een paar betaal en spaarrekeningen. Ik vind de app en potjes handig en de inzichten die je krijgt waar je geld naar toe gaat. Bijv zoveel uitgegeven aan verzekeringen, zoveel aan kleding enz. Dat identificatie ding heb ik zelden nodig. Een keer in de zoveel maanden? Oh en ik spaar ook via de AH zegels. Niet eens zozeer voor de rente maar meer omdat het een makkelijke manier is om wat geld apart te leggen. Het gaat ongemerkt. Ik spaar het op voor dagjes uit en deels voor vakantie. Pas nog boekjes ingeleverd, heb er nog een paar thuis liggen en ben sinds juli online met digitaal sparen begonnen. Heb nu ruim 190 euro.