Hoi hoi meiden, thja afvallen is altijd een drama geweest voor veel meiden denk ik. ALtans voor mij wel haha. Ik wil dus ook graag snel wat aantal kilotjes kwijt. Na me operatie mocht ik bijna 3 maanden helemala niks doen dan alleen maar liggen of zitten. Thja dan springen die kilos wel aan :S. Nu is mijn vraag dus, welk dieet heb jij of denk jij dat een goed dieet is? Ben nu bezig met 40punten dieet met een progamma op me pc. Maar wat hebben jullie gedaan. En mischien ook beetje tips of eigen evaringen. Per 1 nov ga ik naar me werk weer (fietsen 40 min heen en 40 terug) Maar voor die tijd mag ik nog steeds niet veel :S. Ik hoop dat er wat meiden zijn die durven te vertellen wat hun evaringen zijn En mischien zijn er meiden die net als mij op dit moment bezig is met afvallen en hier gezellig mee kletsten en een hart onder de riem te steken Liefs Bloempje
Hoi Bloempje, Kijk anders eens op http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=58784 Daar vind je meer dames die met afvallen bezig zijn! Succes, Josien
hoi hoi, dankje wel (en dan nog wel 2 keer ) Ik had helemala niet gezien dat er nog 1 topic er over was sorry :S. xxx