Welk geluid kun je niet tegen?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 20 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Knarsertanden.
    Mijn vriend doet dat in zijn slaap... en serieus ik wil em dan echt op zijn bek slaan 😅

2. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Smakken, tikken, popmuziek ,sinds we vreselijke overlast hebben gehad krijg ik daar hyperventilatie van. , en een geluidje wat mijn man met zijn mond maakt sinds er een kies is getrokken bij hem. Soort van vacuüm trekken en dat kraakt dan een soort van. Grrr

3. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Snurken. Als onze hond snurkt hoor ik het boven nog. Ik haat dat geluid!! Als mijn man snurkt word ik ook zo chagrijnig! Bleeh!!!

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mijn vader heeft een heel zware ademhaling, en ik vond naast hem in de auto zitten altijd een crime. Dan zat ik me maar in te houden, want hij kon er natuurlijk weinig aan doen :D

Wat ook zo irritant was: mensen in de bibliotheek die komen studeren en continu hun neus ophalen. Dan is mijn concentratie dus meteen zoek. Er was een keer een meisje dat serieus een heel uur lang alleen maar haar neus heeft opgehaald. Als ze niet uit zichzelf was vertrokken had ik haar een pak zakdoekjes gegeven. SNUIT! JE! NEUS!!!

5. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Het geluid van bv een mayonaise fles die bijna op is. Dus als je knijpt dat er allemaal lucht uitkomt. Net of er een scheet wordt gelaten.

Brrrrrrrrrrrrr krijg ik gewoon de kriebels van.

6. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.010
    2.373
    113
    Met stip op 1 fluiten! Vreselijk. Erger nog als iemand een soort vogel probeert na te doen. En dan het liefst in een winkel. Ik word gek. Alleen lelijke oude mannen fluiten dus doe het gewoon niet.

Overigens vind ik bijna elk geluid storend, ik word er meestal een beetje agressief van. Eten, vooral appels of chips. Tikken, handen wrijven, een sport pufje in je ademhaling hebben, snurken, piepen van de kinderen, klapperende kaak geluid bij eten, pratende mensen in de tuin als het bedtijd is, de tv horen als je in bad zit etc. Oooowwwww wat zou het wonen in een hutje op de hei mij af en toe heerlijk lijken.

7. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Met stipt op 1: als onze kat zichzelf schoon likt. Echt dat geluid...verschrikkelijk!! Dat gesmak en gesmek.. bah!
    En waar ik ook niet tegen kan is als iemand constant zijn neus op haalt, ook zo vies :(

8. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Het geluid van vingers die over een ballon wrijven.
    Daar krijg ik dus serieus kippenvel van.
    Stonden er op vakantie van die duffe clows ballonendieren te vouwen. Ik werd gek! Het liefts had ik die balonnen terplekke kapot geprikt.
    Dat vind ik dan wel weer een mooi geluid: een ballon die klapt :D

9. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Tegen het geluid van een krassende vork op een eetbord. Vreselijk. Tegen nagels op een krijtbord kan ik daarentegen weer wel.

Smakken is ook geen fijn geluid.

Tandenknarsen. Doet mijn dochter ook weleens als ze slaapt.

Twee geluiden door elkaar heen, zoals bijvoorbeeld de tv en de radio. Vind dat ook zwaar irritant.

10. Hayat84

Hayat84 Actief lid

1 aug 2015
    258
    69
    28
    Snurken, boren (van boormachine), auto stationair laten draaien onder het slaapkamerraam terwijl ik slaap 😒

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik kan niet tegen het tikken van een horloge of klok, met een vork over een bord heen gaan en wanneer iemand drinkt alsof hij uitgedroogd is.

12. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb ook misofonie.. Dus mijn man heeft flink wat te verduren :D

13. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Piepende schommels, de tortelduiven in onze tuin om 05.00 uur 's ochtends, het hoge zingen van Adele, krolse katten en het muziekdeutje van de speelgoed uitpakken filmpjes op YouTube. Helaas is mijn kleuter momenteel verslaafd aan die filmpjes, ik vrees dat de tablet binnenkort door de ruit vliegt.

14. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ik vind eigenlijk ieder hard geluid vervelend. Vooral een stofzuiger of een wasmachine doen echt mijn irritatie steigen.
    Ook. Harde muziek kan ik slecht tegen, mijn tv staat altijd zacht.

15. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Knakken met vingers. Vreselijk!
    En mijn vriend tikt wel eens willekeurig met zijn voet op de grond, zonder ritme, maar met zware schoenen aan. Dat dreunt enorm door.

16. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha wat een reacties al....geweldig!

Herken bv het neus ophalen wel als zijnde vies en irritant. Ik bedoel, ik irriteer mij daar wel degelijk aan, maar ik krijg er geen moordneigingen van zoals bij fluiten.

17. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Vooral kauwen op harde dingen, bv chips of een wortel ofzo. Vreselijk!!
    Smakken en slurpen vind ik ook vreselijk.

Fluiten doet bij mij niks, ik loop wel eens fluitend buiten met twee meefluitende dochters :D

18. Noorie

Noorie Niet meer actief

Knakken van lichaamsdelen.. brrr

19. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Teveel lawaai op straat(autos,vrachtwagens)
    Smakken, Slurpen en teveel gepraat op de radio.

20. Sjaanbanaan

Sjaanbanaan Actief lid

2 jan 2017
    423
    26
    28
    Als iemand op een waterijsje bijt.
    Het krabben van ijs van de auto.
    Brrr, heb nu al kippenvel.

Deel Deze Pagina