smakgeluiden, tikken van klok en alle geluiden die mensen maken die niet gewoon rustig kunnen zitten (klikken met pen, met voet op grond "stampen" etc).
Het is niet echt een geluid, maar ik word heel agressief van mensen die zo zenuwachtig met hun been zitten te wippen/wiebelen. Mijn broertje deed dat echt altijd, maar die gaf ik gewoon een tik op zn been en dan hield hij wel op. Laatst was ik bij de Lion King en had ik zo'n zenuwpees naast me, en ik heb mezelf echt op zitten vreten. Heb die musical amper gezien. Wat betreft geluiden: ik kan niet tegen smakken, constant neus ophalen, en speelgoed wat herrie maakt.
Gummen met een gum aan het achtereinde van een potlood, die eigenlijk op is. Dan schuurt het ijzer over het papier: brrrr... Klakkend snel-smakken bij snel kleine beetjes eten, alsof de kaakbotten ruimte hebben in het kraakbeen/bij het scharnierpunt. Snurken als ik moeilijk in slaap kom (vooral als ik 's nachts wakker ben geworden). Eten letterlijk opzuigen (pinda's uit de hand opzuigen, soep opslurpen). Vooral omdat ik dat er onfatsoenlijk uit vind zien/horen. De lepel past echt gewoon in jouw mond. Verder weinig issues
Eetgeluiden, het kraken van keukenpapier, wol , papieren servetten. neus snuiten, fluiten, neus ophalen, tikken enz. Alleen zorgen voor kippenvel en moordneigingen.
Hellup. Volgens mij heb ik dat ook in milde mate! 😱 Alleen ik vind het van iedereen verschrikkelijk, óók wildvreemden.
Het geluid van iemand die heel snel tikt op een toetsenbord. Mensen die heel luid hun drinken doorslikken zodat je het echt hoort klokken. Mensen die liedjes neurieen en meezingen, oef irritant. En het toppunt waarvan ik echt van over mijn nek van gaat is mensen die een banaan eten. Ik vind bananen ronduit smerig maar dan dat smekkende en plakkerige geluid, gatver gatver.
Harde muziek en door-elkaar-pratende mensen. Mij moet je dus ook beter niet bij een concert zetten ofzo. Einde van de avond ben ik echt gesloopt.
Ik heb het ook bij iedereen hoor. Maar het is heftiger bij bijv. mijn man, ouders, zusje etc. Het gekke is dat ik er geen last van heb bij dieren of bij mijn dochtertje (gelukkig)
Dat heb ik ook, bij mijn jongste dochter vind ik het nu nog schattig, maar mijn man kan ik wel vermoorden als hij bv chips of nootjes eet
Het gebruik van een accordeon. Wat een vreselijk jank geluid komt eruit! Mensen die smakken vind ik ook niet erg prettig klinken.
Mijn manager maakt een soort slis geluiden tijdens het praten; hij zuigt lucht in zijn mond en gaat dan weer verder met praten. Echt bloedirritant! In een vergadering moet ik echt mijn best doen om het te volgen, want ik raak echt compleet afgeleid van dat stomme slissen. En wanneer mijn man 's avonds naast me op de bank een zak chips pakt. Sowieso eet hij het al niet normal; hij doet altijd net alsof hij een week geen eten heeft gehad wanneer hij chips heeft. Maar het geluid van die zak en dat gekraak in zijn mond wekken echt irritatie op
Eetgeluiden en slurpen!!! Aaargh, van die geluiden kan ik helemaal doordraaien! Voel dan walging en woede door elkaar en wil mensen het liefst het eten en drinken uit hun handen slaan. Dus Ben verder heel normaal hoor
Knakkende vingers, en op een bepaalde manier met je bestek op je bord krassen, brrrr. Voor de rest vind ik eigenlijk vrij weinig irritant!
Anti hangjongeren piep. Verschrikkelijk hoge piep die op mijn zenuwen werkt. De vogel van een paar deuren verderop die in de zomer elke 5 minuten hetzelfde fluit.
Het geluid van mama mama mama mama mama om 5.30 nog voor m'n eerste kopje koffie. Of telt dat niet haha Het laatste restje drinken opslurpen door een rietje. Een mes dat over een bord krast Heel veel mensen die door elkaar praten