Het geluid van iemand die eet. Hoeft niet perse smakken te zijn. Maar als het stil is in huis en ik kan iemand horen eten, word ik helemaal gek. O ja, als de hond de vloer likt 😱
Geluid van de speen die midden in de nacht op de grond valt. Verschrikkelijk! Ik weet dan ook gewoon dat mijn dochter 9 van de 10 x dramatisch om haar speen gaat roepen.
Mijn baas klakt altijd met zijn tong tegen zijn tanden om zo gelijk iets van eten tussen zijn tanden eruit te krijgen. Echt hatelijk dat gelijk. Brrrrr, krijg er rillingen van en die doet dat echt elke namiddag na zijn middageten. Dit moet ik dus al 11 jaar lang horen :-s
Ik weet nog nietof ik verder lees. 😨alleen schrijven al bord en krassen. 😱nietjes verwijderen 😵 En een bepaalde pen en dan die klik ding
Ik haat het ook als mn man eet! Hij smakt helemaal niet, maar kan het niet verdragen . Ik vind het erg vervelend voor hem en voor mij.
ik heb Tinnitus (piep in mijn oor) en hyperacusis (overgevoelig voor bepaald geluid) Dus ik kan vooral niet tegen harde piepen want dat verergert mijn Tinnitus en qua hyperacusis kan ik niet tegen stationair lopende motoren (dan krijg ik echt moordneigingen) of het hard schoppen of stuiteren met een bal
Neus ophalen. Zelfs bij vreemden heb ik de neiging een zakdoekje aan te bieden (één keer ook echt gedaan )
Nagels vijlen, brrrr. Daar gaan echt mijn nekharen van overeind staan. Of als bestek het bord raakt bij snijden of prikken van eten. Als vriend stofzuigt vertrek ik ook liever even naar de andere verdieping of naar buiten. Dat is mij teveel kabaal. Schreeuwende mensen kan ik ook niet zo goed tegen.
Als iemand sportsokken aan heeft en dan met zijn voeten over elkaar wrijft Daar krijg ik echt kippenvel van
- mannen die veel praten. - mensen die hun neus snuiten (zo toeterend) in het openbaar en vooral in restaurants - de stem van die vrouw van de kruidvat reclame -boeren
Schreeuwende kinderen en hard lawaai. Ik kan daar echt niet tegen. Zoontje kan er ook niet tegen. Heb medelijden met het manneke als er een feest is op school zoals laatst carnaval. Van die mottige carnavalmuziek en kinderen die nog eens daarbovenuit willen komen met hun schelle stemmen. Vreselijk zoiets! Al dat lawaai door elkaar brrrrr
Piepschuim Natte voeten in piepende badslippers AARGH! Opgeblazen ballonnen. Krijg van dit alles echt een misselijk gevoel.