Levi doe ik (naast patat,brood en pannnkoeken) het meest plezier met aardappelen, groente, vlees. Hi houdt niet van rijst/pasta/oven gerechten
spruitjes met kaas Verder groente als bloemkool, rode kool en worteltjes, spinazie doen het bij allebei de dames goed. Pasta met wat voor saus dan ook. En eigenlijk eten ze het meeste wel. De oudste lust geen paprika en de jongste is heel wisselvallig met alles, eet ze het de ene keer wel, vind ze het een andere keer niet lekker, maarja dat zal de leeftijd wel zijn
zelfgemaakte pizza gewoon gekookte bloemkool of sperziebonen gebakken aardappelen dat vind ze echt lekker, verder is ze een goede eter maar hiervan kan ze een hoop op.
bietjes,gehaktballen,vissticks, de 4 P's ( patat,pizza,pannekoeken en pasta), sperzienbonen met aardappels met veel jus en kip madras ( knorr wereldgerechten) nassi met pindasaus
Zoon: - alles wat groen is (bijvoorkeur boontjes) - fruit (alles!) - pasta met tonijn - spinaziepannenkoek - nasi - pasta bolognaise - curry Dochter - fruit - brood - spinaziepannenkoek - nasi - pasta bolognaise - friet
De meest lekkere vind ze: -Zuurkoolstamppot -Tomatensoep -Witte bonen in tomatensaus met gekookte aardappelen -Gehaktbal!
broccolie met aardappeltjes vinden ze heerlijk! Boontjes met spekjes en een sausje... rookworst en spaghettie maar dan zonder saus en geraspte kaas erbij... maarja of dat nou een gerecht is? haha...
Onze dochter is een echte vleesgek, dus wat voor soort vlees ik haar geef maakt niet uit... Verder vind ze lekker: - Doperwten met aardappels. - Lasagne - Pasta gerechten - Elk soort stamppot Eigenlijk lust ze alles! Er is niets wat ze niet eet, gelukkig!!!
Finn en ik maken één keer per week ongeveer zelf pizza. Daar gaat een hele lading groente op (courgette, paprika, champignons, tomaatjes, olijven en soms ananas) en wat salami en ham. Dan mozzarella, brie, geraspte kaas en soms wat cheddar. Een heeeeeeeel goed belegde pizza die erg vult. Finn houdt hier enorm van. 's ochtends mag hij zelf kiezen wat hij eet (of wat hij op brood krijgt) en dan zegt hij eerst altijd Pizza???? En verse pasta smult hij ook van! Maakt niet uit welk sausje ik heb gemaakt, en of dat gelukt is zoals de bedoeling was uit het recept. ook pittig vindt hij heerlijk.
Tim lust het liefste alles wat uit de tuin van opa komt. Dus tegenwoordig komt er toevallig erg veel uit de tuin van opa Hij vist ook graag de bruine/witte/chili/kidney bonen uit de chili con carne. Hij vindt niet lekker: frietjes, nuggets, pizza. gek kind
brood met pasta of appelstroop, jam, corned beef, boterhamworst ( echt een broodkind) gehakt friet een paar pinnen pannekoeken andijviestamp appels kiwis vanillevla frikandel