Hi allemaal! Een tijd geleden hebben we een 'mooie foto's topic' gehad, en ik weet nog heel goed hoe ontroerend en prachtig veel van de foto's en bijbehorende verhalen waren. Dat gaat vast niet nog eens lukken, maar proberen kan altijd Het gaat niet alleen maar over foto's van kindjes e.d., maar ook gewoon een mooie foto die je van je tuin maakt of van het uitzicht op je vakantieadres: anything goes! Bijvoorbeeld deze die ik vorige week bij aankomst op m'n werk maakte...
@ eefke: apenheul is een dankbare plek voor fotografie Mooie foto! Wij zijn er deze zomer ook geweest en idd ook zulke plaatjes geschoten. Zo mooi!
Eén van de vele schitterende foto's die we afgelopen zomer hebben gemaakt toen we in Tanzania waren..... Bekijk bijlage 186267
Deze foto is 2 jaar geleden genomen op onze vakantie naar Griekenland. Dit is Mythos Beach op Kefalonia
Deze heb ik vanmorgen gemaakt... Hij is niet helemaal scherp (blijft lastig, een schaduw scherp krijgen), maar vind 'm toch wel erg mooi
Tjee, ik ga ff mijn 5000 fotos doorspitten, lol. Nee serieus, ik ga even neuzelen door mijn meest recente fotos. Prachtige fotos, btw
dit was met mijn moeders verjaardag. Ze had jurkjes gekocht voor de kleine dames en de bedoeling was dat er een mooie foto werd gemaakt, helaas kwam mijn nichtje in het gips en lukte dit dus niet, toen waren we een weekje op vakantie en was het mooie weer voorbij. Op vakantie hebben mijn zus en ik met de kids een hele mooie foto gemaakt en het was de bedoeling die met haar verjaardag te geven. We zijn in tenue op verjaardag gegaan en gewacht tot iedereen er was en toen de foto overhandigt. Maar toen we aankwamen dacht mijn moeder dat we zo op de foto woiuden en heeft deze foto gemaakt, ze was erg trots tot ze een uurtje later tranen met tuiten huilde voor ons eigen gemaakte foto Bekijk bijlage 186299
deze foto is gemaakt in het dorp waar we wonen. als we de dijk oplopen (1 minuut lopen) dan kan je hele mooie foto's maken. ook van zonsondergang e.d. alleen staan die niet op de laptop
deze foto vind ik niet iets mooier dan die andere van de aapjes die ik net heb geplaatst. (sorry dat het weer een apenheul foto is)
Mooie foto's! M'n vriend is hobbyfotograaf en weet vaak ook precies de mooiste momenten te pakken. Alleen jammer dat je met je iPhone geen foto's op de site kan zetten.
ik heb ook een hele mooie foto uit de apenheul alleen staan er geen aapjes op maar mijn dochter die echt een elfje is zo mooi als ik op de grote pc zit dan spam ik m hier wel. zit nu op lappie van de rust te genieten voor dat ik zo 4 uur training tegemoet ga
Ik wil deze foto graag met jullie delen... Deze is op de 55e verjaardag van mijn lieve schoonvader gemaakt (10 juli). Mijn lieve schoonouders met al hun kleinkinderen... 15 dagen later is mijn lieve schoonvader overleden, dit is een hele dierbare foto dus! Bekijk bijlage 186313
Deze foto is op Karpathos gemaakt een super geweldige vakantie met toen nog mijn lieve vriend.... Alweer 5 jaar geleden en daar hebben we onze super lieve vrienden ontmoet al wonen we ruim een uur uit elkaar we zien elkaar nog zeker om de 3 weken....