Bijna 29 weken zwanger en we komen er ECHT niet uit! Het wordt een jongetje. iedere keer denk ik: dit is de naam, en dan de volgende dag denk ik, nee toch niet....het lijkt alsof we DE naam nog niet hebben gevonden. Wie wil er meedenken? Onze andere kinderen heten Mees (j) en Madelief (m). Het hoeft er niet perse bij te passen, het mag weer met een m, maar hoeft niet. Mag een natuurnaam, maar hoeft niet.
Thijmen! Floris Florian Olivier of Olivier Elah Ilan Ivo Roan Leo Eventueel Storm, maar vind ik er zelf wat te dik bovenop liggen.
Milan Marcus Mick Mart Vick/Vic/Vik Riv River Abel Senn Foss/fosse Lenn Sem Vigo Tymo Tijmen Julian Rover
Ik zit nog te denken: je hebt een vogel en je hebt een bloem, iets van de aarde past er wel mooi bij... Heb nog even verder gezocht: Dion Of Silas of Silvijn? Of toch nog vogel gerelateerd: Noud. Of een ander dier: Jurre of Tuur.
Dion: berg/water Silas: hout Silvijn: (heerser) van het bos Noud: heerser. Ik denk dat deze wordt verward met Arnoud waarbij Arn, adelaar betekent. Arne zou dus nog een idee zijn Jurre: voor zover ik weet geen natuurnaam. Het heeft deels betrekking op een everzwijn, maar dit is niet de betekenis. Tuur: beer. Veel suggesties heb ik al in je andere topics gegeven, maar door deze lijst kom ik ook nog op Borre (beer), Arend (spreekt voor zich) en Silvan (zelfde betekenis als Silvijn).
Mink Mels Melle Midas Marijn Mats Max Walt Steijn Foss Rune Kobe Nand Loek Fijs Cove Riff Fern Brenn Espen Tijm Silvijn Bosse Basil Beer Berk Ceder Flint Sky West Reef Elon Fjord Mount Nero Robijn Wolf Cypress Forrest Falco Teak
Toch nog nieuwe natuurnameninspiratie van mijn kant Mees, Madelief en... Mignon Venne Ela Ardith Winter Bora Mus Beryl Esen Rijn Arlani Brinwen Caja Bahar Maple Bayou Fidan Robijn Aster Silver Woody Almas Onyx Capucine Timber Avalon Briar Fern Lumen Branche
Robin vind ik er ook leuk bij. Namen als Falcon, River en Terran vind ik heel stoer, maar klinken wel erg Engels naast de namen van je andere kinderen. Misschien vind je deze leuk: - Tijm - Aspen - Flint - Eben (steen) - Riff