we zijn er nog lang niet aan toe maar ik ben gewoon benieuwd welke naam jullie voor een eventuele derde bij onze kindjes Mees en Madelief vinden passen....
Hi Lilo!! Allemaal supermooie namen, ook van de kindjes die je al hebt Cathelijne vind ik het mooist, een beetje chic maar toch lief, net als Madelief! Mees is niet chic, maar wel heel lief, en past er om die reden toch bij!! Al hoeft het natuurlijk niet perfect te passen.. Het past vanzelf!!
Ik vind het erg leuk dat beude kids met een M beginnen en vind daarom Milou wel erg mooi erbij passen!
ik vind Rosemarijn niets (niet mijn smaak gewoon ) , maar Roos vind ik dan weer wel erg leuk bij Mees en Madelief.. Maar voor nu stem ik dus op Noor
Een naam die er niet tussen staat: Roosmarijn (of gewoon Roos ) En van de hier genoemde namen, denk ik, Milou. Maar vind het jammer dat je dan twee 'flora en fauna namen' hebt en nr. 3 dat niet heeft...
Milou! Of Cato , dus met een o'tje minder (en eventueel met een accent op de o, als je wil dat het als katoo wordt uitgesproken en niet als kaato) Mees = 1 lettergreep, Madelief 3, en op de een of andere manier vind ik een naam met 2 lettergrepen er dus het beste bij passen Misschien zijn Iris / Lente / Merel / Linde / Lotus / Vlinder nog opties?
Ik heb gestemd op Rozemarijn, maar eigenlijk vind ik Roosmarijn of gewoon Roos mooier. Als je toch Rozemarijn wilt, vind ik eigenlijk Milou een mooiere optie bij Mees en Madelief.
Ik heb geen specifieke voorkeur, maar vind Catoo, Cathelijne en Milou er mooi bij passen! De andere twee namen niet zo..
Ik heb op Catoo gestemd! Hele mooie naam en past heel erg goed. Ja, echt heel erg leuk!!! Cathelijne past er ook heel goed bij! (maar persoonlijk ben ik niet zo van de lange namen). Noor vind ik ook nog wel een leuke naam, maar een stukje minder mooi bij Mees en Madelief. Rozemarijn vind ik niet mooi. Milou vind ik echt veels teveel van het goede. Al die mm-etjes.... Nee, echt niet doen hoor... (is mijn mening, sorry).