colin was 3360 gram en heeft zeker 3 a 4 wk maat 50 aangehad, soms ook 50/56 . Shannon was 2455 gram en compact dus die zwom in maat 44
Met 34 weken heb ik bij Lisa ook een groei echo gehad, ze was helemaal gemiddeld dus zeg 7 pond. Ik ben met 4 dagen overtijd bevallen van haar en ze woog 9 pond . Dus zo'n groei echo zegt ook niet alles, ze kunnen nog flink groeien daarna. Dat hebben ze later nog wel gevoeld bij mij en Eva was ook niet klein, dus was wel te verwachten. Ik heb EVa (4350 gram en 53 cm) een paar dagen in maat 50 gepropt (had veel gekregen), maar dat was eigenlijk geen doen, dus snel mee gestopt . Bij Lisa (4490 gram en 53 cm) heb ik het niet eens geprobeerd.
Mijn mannetje woog 3300 gram en was 52 cm bij geboortje. Hij zit al een maand in maat 50. Rompertjes maat 50 van prenatal zitten nu perfect. Alle rompers maat 50/56 zitten ruim, alleen die van het merk frendz van v&d zit redelijk. Maat 50 van noppies zit nu ook heel mooi. Het merk ducky beau in maat 50 is nu ook helemaal goed. Maat 56 is nog vrij ruim, dus draagt hij eigenlijk nog niet. Had zelf drie pakjes in maat 50 gekocht en de volgende dag gelijk al wat bij laten halen. Geen spijt van gekregen. Zou dus zorgen dat je wel zo'n 2 setjes in maat 50 hebt. Indien nodig kan je altijd wat bij (laten) halen. Verschilt gewoon heel erg per kindje. Daarnaast ligt het er ook aan in hoeverre jij het prettig vindt om kleertjes 'om te slaan'. Persoonlijk vind ik dat echt onhandig en ook geen gezicht (in mijn geval zijn de kleertjes en te breed en te lang).