30 seconds is echt heel leuk, maar dat kan niet maar met z'n tweeën. Verder kun je gaan pokeren, schaken, canasta (kaartspel) is ook leuk vooral als je met nog meer mensen bent.
ik hou van spelletjes m'n vriend iets minder maar m'n zusje vindt het ook heel leuk. Ook heb ik met 2 vriendinnen regelmatig een spelletjes avond. Ligretto is heel erg leuk, Qwirckle is leuk, Kolonisten, Ticket to ride en 30 seconds vindt ik heel leuk.
30 seconds en party & co is hier wel favoriet. Ik hou van holland hebben we ook een keer gedaan en was ook wel grappig! Maar dit zijn wel dingen die je eigenlijk met meer mensen moet spelen.
Ik lees dat je dit spel eigenlijk met 3 of meer spelers moet doen? Of is met zijn tweeën ook leuk? Spel lijkt me wel leuk nl
Ik heb nu een mooi rijtje die ik morgen met mijn man ga overleggen. - Verboden eiland - Mr. Jack - Risk - Qwirckle - Ticket to ride - Kolonisten van Catan - Carcasonne - Saboteur het duel - Noorderwind - Levensweg Als hij er hier niet 1 in tussen vind dan weet ik het ook niet meer. Dank jullie wel dames
Speak out. Spel is net een paar maanden uit, heb enkele filmpjes gezien! Hilarisch spel. Eén speler heeft een mondstuk in, zo'n tandarts mondstuk die er voor zorgt dat je mond open blijft staan, de speler leest een zin of woord voor van het kaartje en de medespelers moet raden wat hij zegt.
Dobble echt een fantastisch spel. Potje kan soms al in 5 min klaar zijn. Denk dat wij nu al wel 5 stellen beïnvloed hebben met dat spel
Catan is heel leuk en heeft heel veel varianten en uitbreidingen. Vorsten van Catan is leuk om mee te beginnen (2 personen). Duurt een minuut of 20. Laatst hadden ze die bij het Kruidvat. Glow in the dark doolhof is ook leuk. Dan begin je in het licht, voor de tweede ronde doe je het licht uit en speel je verder. Zou wel een limited edition kunnen zijn. Rummiecub (cijfers geen letters) is ook leuk als niet te lang spel (2-4 spelers). Zeeslag, mastermind, set, stratego, trinominos