Wat leuk!! Ik had een kort kapsel verwacht bij jou. Het bruine haar had ik goed (komt vast door je profiel avatar haha)
Hahahahahahahaha dat spook ken ik wel. Kan t stemmetje ook nadoen schiet mn man weer t plafond in. Mja smeagol is zo veel leuker.
Haha ja een echte moeke! Jr bent helemaal het tegenovergestelde van wat ik dacht, super leuk! En een heel mooie foto!
Zoekt annemarie keizer (geen flauw idee) Hahahahahaha nee joh die ziet er uitgeslapen uit. Dit zijn oudere foto's he? Van voordat er kinderen waren. Tel er wat wallen bij op en een kilootje of 7.
Ik heb de meeste dames wel een keer voorbij zien komen in de show jezelf topics, maar ben erg benieuwd naar @citroenrasp en @Neuzeke (heb haar geloof ik gemist eerder)
En een “adje/ atje voor de sfeer” @Adje jij had m al eens eerder geplaatst herinner ik me nu ik je foto weer zie. Maar kennelijk had ik je gezicht niet onthouden dus
Ik maakte wel een grapje net maar net als jij heb ik de meeste leden ook een keer voorbij zien komen. En ik denk, omdat het een anoniem forum is (voor velen), dat je daarom wel onthoudt hoe iemand eruit ziet áls ze eens een foto plaatsen. Ik heb Neuzeke ook een keer gemist. Jammer de bammer.
@citroenrasp en @tuc ben ik ook benieuwd naar en sommige anderen durf ik niet te taggen, bang dat ik door de mand val dat ik hun gezichten niet onthouden heb, mochten ze toch eerder al iets geplaatst hebben We plaatsten tegelijkertijd, maar ik onthou dat van de meesten dus weer niet dus
Ik zou toch zweren dat ik nog nooit een foto van jou heb gezien @Zuul. Of het is heeeeel lang terug… Je staat wel hoog bovenaan m’n lijstje PB mag ook @Moto ook naar jou heel benieuwd en naar @Glitterhartje en @Cookies onder andere