Hallo! Ik ben op zoek naar een betrouwbare oppas/gastouder voor 's nachts in de omgeving Roosendaal, Noord-Brabant, voor mijn zoon (2 1/2) en dochter ( nu 6 weken). Mijn vriend en ik werken allebei onregelmatig en zouden voor ongeveer 1 a 2 keer om de week 's nachts oppas nodig hebben. Dit zou bij ons thuis kunnen of bij diegene thuis. En dan graag tot en met de ochtend. Is er iemand die u kent of bent u zelf iemand die dit wilt, stuur mij dan een pb.
Hallo! Jouw oproep spreekt me erg aan! Ik zal mezelf even voorstellen: Mijn naam is Minda, 30 jaar oud, woon samen met mijn vriend in Roosendaal en heb twee lieve kleine dochters. De oudste is 2 jr en 10 mnd en de jongste is 1 en 2 mnd. Ik ben op zoek naar een manier om extra inkomsten te verdienen maar wil ook heel graag nog een paar jaartjes thuisblijfmoeder blijven. Ik denk daarom dat we elkaar goed zouden kunnen helpen. Ik zorg graag voor kinderen en doe dat met veel toewijding. Met een mailtje of een gesprek zouden we het beeld van elkaar completer kunnen maken. Ik kan me namelijk voorstellen dat er voor jullie nog veel vragen over blijven. Als bovenstaande je aanspreekt, kan je me mailen op minda30@hotmail.com. Telefonisch contact kan natuurlijk ook maar dan graag de telnr's uitwisselen via de mail. Groet, Minda.