Welk goede ziekenhuis in amsterdam

Discussie in 'MMM clubs' gestart door lamisha1980, 22 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lamisha1980

    lamisha1980 Fanatiek lid

    1 mei 2010
    1.179
    62
    48
    Hoi dames,

    welk ziekenhuis/kliniek in amsterdam is echt goed voor ivf behandelingen? En welk arts? En waar zitten jullie? Welk arts? Zijn jullie tevreden? Als je bent uitbehandeld bij eerste 2 pogingen mag je dan wel de laatste derde poging doen om het af te sluiten of is het echt einde verhaal?
     
  2. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik loop bij VU. Je hebt in Amsterdam alleen vu en amc (alhoewel ik van amc niet weet of die nog een eigen lab hebben of dat alles bij vu wordt gedaan). Kan wel bij vu via olvg bijvoorbeeld, maar snap de meerwaarde daar niet zo van.

    Ben niet super tevreden over vu. Het is erg protocol gedreven zeg maar.

    Als ze in je huidige ziekenhuis zeggen dat je dan uitbehandeld bent zijn er vast nog ziekenhuizen in nl die wel wat voor je kunnen betekenen. Je had laag AMH toch meen ik in ander topic te hebben gelezen? Maar ik zou het toch eerder in het buitenland zoeken.

    ik zou me oriënteren in heinsberg bij Cuypers en Cuypers. Ben daar zelf ook geweest voor intake en onderzoeken. Een intake is digitaal en kun je gewoon aanvragen (even regelen met je verzekering). Doe dat in ieder geval en leg je casus voor en kijk wat ze zeggen.

    ook kun je bijvoorbeeld intake in België doen en kijken wat die zeggen. Op basis daarvan je keuze maken.

    Ik zou het echt niet meer in Nederland zoeken.

    Wel lastige situatie hoor voor je.
     

Deel Deze Pagina