Ik was 31, nu na 4 maanden gezond eten en sporten 26, ik wil 22 worden ik ben 170, en begingewicht was 90, op dit moment 75 kg , streefgewicht is 65
Toevallig heb ik die vanmiddag berekent omdat ik schrok van mijn gewicht. Bmi is 18.2. Waarom ik schrok was omdat ik blijkbaar 2 kg ben afgevallen terwijl ik al niet veel woog.
17,1 Maar wat moet je met een snelle stofwisseling. Hele leven al een dun scharminkel geweest me ouders ook trouwens.
Mijn bmi is veeels te hoog. 31,2. Hij was altijd 22. Bedankt antidepressiva. Bedankt hormonen. Bedankt prednison. Bedankt mezelf.
20,7. En dat is voor mij wel even slikken. Had altijd een heel stabiel gewicht aan de lage kant en nu door de AD een paar kilo aangekomen. Erg balen maar vooral dat ik de controle een beetje kwijt ben.
Mijn BMI is 33 Lang leve zwangerschapskilo's. Maar goed ben 2 weken geleden bevallen en was 30kilo aangekomen, dus ja die moeten en gaan er wel weer af! Wil in ieder geval nog 23 kilo kwijt!
23. Op zich niet te veel, maar ik voel mezelf echt een zeekoe. Dit is mijn gewicht als ik niks doe aan sport en niet let op mijn voeding. Toen ik daar wel mee bezig was, was mijn BMI rond de 20. Daar voel ik me veel prettiger bij, dus ik ga er maar weer voor...